گوشی هوشمند نوکیا 7.1 پلاس؛ خاص ترین میان رده سال این برند پرطرفدار

0
2234

گوشی هوشمند نوکیا 7.1 پلاس مدتی پیش رونمایی شد اما هنوز وارد بازار فروش نشده است. بدون شک این گوشی هوشمند میان رده، فروش خوبی را برای برند نوکیا و کمپانی اچ ام دی گلوبال به همراه خواهد داشت. این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 250 یورو و با رنگ های نقره ای، مشکی، آبی و قرمز روانه بازار فروش می شود. حال قصد داریم به بررسی گوشی هوشمند نوکیا 7.1 پلاس بپردازیم.

گوشی هوشمند نوکیا 7.1 پلاس در بخش نرم افزاری بسیار موفق خواهد بود

این گوشی هوشمند با ویژگی های منحصر به فرد نرم افزاری در اختیار کاربران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند از اندروید 8.1 بهره می برد و نوکیا وعده داده تا دو سال به صورت نرم افزاری از این گوشی هوشمند پشتیبانی کند.

اسنپدراگون 710؛ پردازنده مورد علاقه نوکیا

نوکیا پردازنده اسنپدراگون 710 را برای میان رده خود در نظر گرفته است. این برند قدرتمند قصد دارد با استفاده از این پردازنده، خیال کاربران را بابت مشکلات احتمالی راحت کند. با این وجود، این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 710 و فرکانس 2.2 شرایط خوبی را برای کاربران فراهم می کند.

این گوشی هوشمند در دو نسخه روانه بازار فروش می شود. نسخه ارزان قیمت تر رم نرم افزاری چهار گیگابایتی دارد و از حافظه داخلی 64 گیگابایتی استفاده می کند. نسخه دیگر، با رم نرم افزاری شش گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بسیار مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند با اندروید 8 در اختیار کاربران قرار می گیرد.گوشی هوشمند نوکیا 7.1 پلاس در بخش نرم افزاری بسیار موفق خواهد بود

صفحه نمایش 6.1 اینچی؛ نوکیا به رقابت با فبلت ها می رود

گوشی هوشمند نوکیا 7.1 پلاس صفحه نمایش 6.1 اینچی دارد. این گوشی هوشمند که از بریدگی صفحه نمایش بهره می برد، از رزولوشن 2246 در 1080 استفاده می کند. به نظر می رسد این گوشی هوشمند در بخش صفحه نمایش عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. این گوشی هوشمند دارای باتری 3400 میلی آمپری خواهد بود. به نظر می رسد این باتری برای گوشی هوشمند نوکیا 7.1 پلاس بسیار مناسب باشد.

دوربین؛ نقطه قوت گوشی هوشمند نوکیا 7.1 پلاس

دوربین گوشی هوشمند نوکیا 7.1 پلاس، یکی از نقاط قوت این گوشی خواهد بود. این گوشی هوشمند با دو لنز به عنوان دوربین اصلی روانه بازار فروش می شود. نوکیا قصد دارد تجربه موفق نسخه قبل را روی گوشی جدید خود نیز تکرار کند و گوشی موبایل خود را با دو لنز 12 و 13 مگاپیکسلی روانه بازار فروش کند. نوکیا دوربین سلفی این گوشی هوشمند را 20 مگاپیکسل در نظر گرفته است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها