سرویس خدماتی ماکسیم وارد شهر تهران شد

0
1138
سرویس خدماتی ماکسیم وارد شهر تهران شد

سرویس خدماتی ماکسیم وارد شهر تهران شد کالاسودا- شرکت سفارش تاکسی بین المللی ماکسیم در چند روز اخیر کشور ایران را نیز تحت پوشش خود قرار داده است . ماکسیم در ابتدا فعالیت خود را در تهران آغاز کرده است . همچنین در به روز رسانی های بعدی شهر های دیگر نیز به این سرویس اضافه خواهد شد.

در چند سال اخیر فعالیت نرم افزار های سفارش خدمات در کشور ما بسیار پیشرفت کرده است . نرم افزار هایی مانند اسنپ،تپ سی و اسنپ فود به سرعت میان مردم جای خود را پیدا کرد . به نظر می آید شرکت های ایرانی اکنون علاوه بر رقابت با کمپانی های ایرانی باید با شرکت های بین المللی نیز رقابت خود را آغاز کنند .

ماکسیم یک شرکت روسی است که از سال 2003 فعالیت خود را آغاز کرده است . این شرکت  در 200 شهر روسیه و کشورهایی نظیر بلاروس، گرجستان، قزاقستان، تاجیکستان، اوکراین و بلغارستان به فعالیت مشغول است.

شرکت ماکسیم در مناطقی که فعالیت دارد به تعرفه های ویژه شهرت دارد و از رانندگان زن نیز برای انتقال مسافر در شهر های تحت پوشش خود استفاده می کند. در گام نخست نیز تعرفه های جابه جایی در تهران نیز نشان می دهد که نرم افزار های دیگر نیز باید تغییرات و پیشنهاد های ویژه ایی برای طرفدران خود داشته باشند تا بتوانند همچنان آنها را مشتاق به استفاده از نرم افزار خود کنند .

ماکسیم در صفحه‌‌ای اختصاصی  امکان درخواست تاکسی در تهران را فراهم کرده است، در این صفحه امکان سفارش از طریق وب سایت وجود دارد و همچنین  اپلیکیشن فارسی ماکسیم برای اندروید در دسترس کاربران قرار گرفته است .  برای سیستم عامل  IOS  نیز نرم افزار اصلی این شرکت در اپ استور وجود دارد .

حال باید دید با گذشت زمان آیا سرویس های خدماتی جهانی بیشتری در ایران سرمایه گذاری خواهند کرد؟؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها