سفینه هوایی تفریح اسکاتلندی ها می شود

0
651

کالاسودا – زمین های هایلند اسکاتلند این روزها میزبان تفریحی فوق العاده برای مردم اسکاتلند است، تفریحی که می تواند به شما این حس را دهد که گویی در یک سفینه هوایی نشسته اید.

شاید در نگاه اول تصور کنید که این یک نوع وسیله نقلیه یا شاید یک زیردریایی عجیب و غریب باشد، اما ساختار آن به طور قابل توجهی می تواند یک تعطیلات رویایی برای شما به ارمغان آورد.

 این وسیله که شبیه به یک سفینه هوایی است Airship 002 نام دارد و توسط معمار رودریک جیمز طراحی شده و سبب شده که بازدیدکنندگان زیادی به این نقطه از اسکاتلند بیایند و بسیاری نیز اقامت برای این هتل سفینه ای را رزرو کنند.

طراحی این سفینه یادآور تریلر هواپیماهای کلاسیک است، چرا که بدنه آن از الومینیوم و فولاد ضد زنگ سنگین تشکیل شده و رویش لعاب داده شده است.

این سفینه می تواند به راحتی به مکان دیگری منتقل شود و بر پایه های بتنی کوچک استوار است. این پانل ها دارای روکش فلزی عایق بندی شده هستند اما اطلاعاتی در مورد رتبه این عایق بندی در  دسترس نداریم. این سفینه می تواند به عنوان هتلی جذاب پذیرای گردشگران در طول زمستان شود که چشم اندازی زیبا از زمینهای هایلند اسکاتلند را نیز در اختیار آنها بگذارد.

فضای داخلی این سفینه ۳۶ مترمربع (۳۸۷ فوت مربع) است و شامل یک فضای بزرگ برای زندگی همراه با اجاق گازسوز، مبل راحتی، صندلی هایی که رو به چشم انداز غرب و اقیانوس اطلس چیده شده اند. در سمت دیگر این سفینه هوایی نیز یک اتاق خواب با چند میز و پنجره ای که رو به شرق است دیده می شود.

در سمت دیگر حمام با دوش و دستشویی و همچنین آشپزخانه با یک توستر، هالوژن حباب و اجاق / مایکروویو و یک میز ناهارخوری است. این هتل کوچک را حتی می توان به قیمت ۱۳۰ هزار دلار آمریکا خرید.

مدل نمایش داده شده در این تصویر از برق اصلی استفاده می کند، اما دیگر مدل های سفینه می تواند در خارج از شبکه نیز اجرا شود و لوازم جانبی اختیاری همانند تخلیه توالت، سیستم جمع آوری آب باران، می تواند توسط پنل های خورشیدی و یا یک ژنراتور کوچک به انجام برسد.

رودریک جیمز برنده چند جایزه طراحی معماری در ساخت ساختمان های چوبی معاصر به خصوص خانه ها، ساختمان ها و سازه های آبریز است. او دارای تجربه زیادی از کار با تامین کنندگان متخصص قاب های چوبی ، SIPS، مصالح ساختمانی طبیعی و سیستم های انرژی تجدید پذیر است.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید