سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند در سال 2018

0
1200
سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند در سال 2018

سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند در نقطه خوبی قرار دارد و به نظر می رسد این برند روند رو به رشدی را از سهم بازار گوشی های هوشمند از سال 2012 تا کنون کسب کرده است.

سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه دوم سال 2018، برای اولین بار از اپل پیشی گرفت و این شرکت چینی توانست در سه ماهه سوم سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند را از آن خود کند.

میزان فروش و عرضه گوشی

هواوی به میزان 52 میلیون گوشی را در سه ماهه منتهی به سپتامبر سال جاری را به فروش رساند و در مقایسه با سامسونگ شرکت پیشرو بازار ، میزان فروش خود را از 83.3 میلیون به 72.2 میلیون دستگاه در سال گذشته کاهش داد. اپل نیز در رتبه سوم قرار گرفت و میزان 46.9 میلیون واحد به رتبه دوم رسید. این نشان از پیشروی سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند دارد.

سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند در نقطه خوبی قرار دارد

سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه اول تا چهارم

فروشندگان چینی طی سالهای اخیر تسلط سامسونگ و اپل را در خصوص سهم بازار به چالش کشیده اند و سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند در سال 2018 به خوبی این نکته را نشان می دهد. سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند شیب صعودی داشته و از به سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه اول تا چهارم این برند طبق امار نگاه کنیم به ترتیب به درصدهای 10، 11، 15 و 14 درصد می رسیم. در واقع سهم بازار هواوی در بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم بیشتر از همیشه بوده است و از سال 2012 تا 2018 به بیشترین میزان خود رسیده است.

 سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه اول

عرضه گوشی های هوشمند به طور کلی 3 درصد کاهش یافته و در سه ماهه اول سال 2018 به 360 میلیون دستگاه رسیده است. بازار چین نیز در سه ماهه اول 2018 کاهش هایی را به خود دیده است و این بر رشد برخی از برندهای اصلی چینی از جمله اوپو و وایو نیز تاثیر گذاشته است. هر دو کاهش در سه ماهه اول بر کاهش رشد بازار چین نیز تاثیر گذاشت و سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند نیز در این روند بی تاثیر نبود. نفوذ گوشی های هوشمند به 76% کاهش یافت. و برخی از برندها نیز مانند شیائومی و نوکیا از این جریان سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه اول استفاده کردند و خود را بالاتر کشیدند. سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه اول

سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه دوم

عرضه گوشی ها در سه ماهه دوم 2 درصد کاهش جهانی داست و 10 برتر مانند هواوی به میزان 79 درصد از بازار گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دادند و سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند نیز در این آمار تاثیرگذار بود. میزان عرضه گوشی هواوی در این سه ماهه به میزان 41 درصد افزایش پیدا کرد و این خود نقشی در افزایش سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند در این سه ماهه داشت. و این شرکت موفق شد به سریع ترین فروش در میان برندهای دیگر برسد و سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند را افزایش دهد. اپل نیز در سه ماهه دوم 2018، در مقایسه با همان سه ماهه در سال گذشته افزایش یافته است. ایفون ایکس همچنان پرفروش ترین گوشی این برند در این سه ماهه بوده است.

سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم

این داده ها و اطلاعات نشان دهنده سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند است که محموله های میلیونی جهانی برای گوشی های هوشمند نشان از سهم بازار جهانی دارد. ده برند برتر در این حوزه تقریبا 79% از بازار را گرفته اند و بقیه برندها برای 21% باقی مانده می جنگند. آیفون های جدید به اپل کمک کرد که درآمد سه ماهه سوم خود را کمتر از سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند ثبت کنند. سامسونگ نیز همچنان سهم بازار 19 درصدی خود را در سه ماهه سوم حفظ کرد.سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم

سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه چهارم

با توجه به اینکه هنوز سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه چهارم منتشر نشده است، باید منتظر ارائه این آمار یعنی سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند در اوایل سال نوی میلادی باشیم. در زیر جدولی مبنی بر سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند را در سه ماهه آخر سال جاری و مقایسه آن با سهم دیگر برندها می بینیم.سهم بازار هواوی از بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم سال جاری به میزان 14% است.

سهم بازار برند
 14 % هواوی
19% سامسونگ
12% اپل
9%
9%
شیائومی
اوپو
8% وایو
3% موتورولا
26% بقیه برندها

با ما در صفحه اینستاگرام وتلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها