سونی دوربین سال گذشته خود را با آپدیت جدید ارائه کرد

0
446

کالاسودا – سونی آپدیت دوربین سال گذشته خود با مدل RX100 V را به یک پردازنده سریعتر ارتقاء دارد و آن را مجدداً به بازار عرضه کرد.

 سونی دوربین مدل RX100V خود را که سال گذشته عرضه کرده بود، مجدداً با تغییراتی کوچک به بازار عرضه کرد. این مدل جدید که RX100 V نامیده می شود، در واقع نسخه جدید و به روز شده مدل DSC-RX100M5A است که سال گذشته از جانب این شرکت عرضه شده بود. این مدل جدید در وبسایت شرکت به روز شده است. دوربین جدید دارای ویژگی هایی از قبیل سنسور جدید CMOS Exmor RS، سرعت بالای فوق العاده در عکسبرداری پشت سر هم که ۱۶ فریم بر ثانیه است و همچنین بهترین نوع فیلمبرداری که حالت ۴K می باشد را به این دوربین ارزشمند افزوده شده است.

از سایر مشخصات کلیدی دوربین سونی RX100 Vمیتوان به سنسور ۲۴ مگاپیکسلی CMOS، لرزشگیر تصویر اپتیکال، حداکثر سرعت شاتر۱.۳۲۰۰۰ ثانیه و با استفاده از شاتر مکانیکی به ۲۰۰۰/۱ می رسد. ۱۶ فریم در ثانیه عکسبرداری پشت سر هم، ضبط حرکت آهسته بالای ۱۰۰۰ فریم در ثانیه، ضبط فیلم با بالاترین حالت سنسور ۴K، حالت های فایل تصاویر شامل تنظیمات گامای S-Log2 ، دارای ال سی دی ۳ اینچی چرخشی با ۱.۳ میلی متر نقطه، منظره یاب الکتریکی OLED، ساخته شده در فیلتر ND با حالت اتوماتیک، دارای Wi-Fi همراه با NFC، سیستم اتوفوکوس RX100 V از ۳۱۵ نقطه تشکیل شده که ۶۵ درصد از محدوده کادر را پوشش می دهد.

از ویژگی های این دوربین جدید می توان به ارتقاء و استفاده از پردازشگر BIONZ X اشاره کرد که سریعتر از پردازشگر RX100 VI است. این دوربین وضعیت قرارگیری چشم پشت دوربین را بهبود داده است و بافر آن در حال حاضر شامل ۲۳۳ فریم به جای ۱۵۰ فریم مدل قبلی است. این بدین معنی است که زمان تاخیر در EVF و دیگر جنبه های تاخیر رابط کاربری را کاهش می دهد. در نهایت این گوشی دارای سیستم منوهای جدید از مدل های جدیدتر با ویژگی سفارشی My Menu است.

قیمت آن همانند مدل قبلی ۱۰۰۰ دلار است. به نظر می رسد که این به روز رسانی و دوربین جدید فعلاً در ایالت متحده آمریکا عرضه شود. این مدل متوسط و مناسبی برای علاقه مندان به عکاسی است و تغییراتی که در آن داده شده است نیز سبب جذاب تر شدن آن برای خریداران می شود، چرا که دیگر مدل های دوربین عکاسی موجود در بازار قیمت گران تری دارد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید