سیستمی میان رده با قیمت متناسب

0
349

کالاسودا – شرکت کاستکو یک لپ تاپ میان رده Surface Go با مشخصات ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را برای فروش آماده کرده است.

این لپ تاپ در حالت کلی دارای دو ترکیب بندی مختلف است: یکی با بودجه ۳۹۹ دلار و مدل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگا بایت حافظه داخلی و دیگری مدل ۵۴۹ دلار که مشخصات آن دو برابر مدل قبلی است و دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

همانطور که سایت نئووین گزارش داده است، به نظر میرسد که کاستکو پیش از این نیز در خصوص این لپ تاپ ها توضیحاتی را ارائه داده بود که شامل مدل سرفیس گو با ۴ گیگابایت رم ، حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی و یک کاور مختص لپ تاپ است که قیمت ۵۴۹ دلار را سبب شده است.

با توجه به این ترکیب، قیمتگذاری منطقی به نظر می رسد. شاید این قیمت می توانست ۵۰ دلار نیز گران تر باشد، اما قیمت بالاتر از این دیگر سبب می‌شود که این مدل به معنای واقعی پرطرفدار نباشد.

با توجه به جزئیات و سایت Costco، بسته نرم افزاری سرفیس گو در حال حاضر در تاریخ ۳ آگوست برای انتشار در دسترس کاربران است، اما پیش از آن باید عضو این سایت باشید تا بتوانید آن را سفارش دهید. این شرکت همچنین شرایط بازگشت ۹۰ روزه را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است که می تواند به جذب مشتری بیشتر کمک کند.

چند هفته پیش بود که مایکروسافت آخرین عضو خانواده سرفیس به نام Surface go را رونمایی کرد. قیمت این لپ تاپ از ۳۹۹ دلار شروع شده و پردازنده پنتیوم طلایی اینتل با نمایشگر ۱۰ اینچی روی آن کار شده است. این دو پیکر بندی شامل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه eMMC  یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت SSD است.

با این حال کاستکو مدل سومی را عرضه کرده است که شامل ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت هارد دیسک است. انتظار می رود که این مدل نیز فروش خوبی در بازار داشته باشد.

مدل کاستکو نیز ۵۴۹ دلار قیمت دارد اما همراه با کاور است. رنگ سیاه این لپ تاپ از بدنه آلکانتارا ساخته نشده و بنابراین دارای ارزش ۹۹ دلار است. از بیانیه های رسمی مربوط به مایکروسافت و Costco متوجه شده ایم که این مدل نیز به زودی در بازار عرضه می شود و اگر می خواهید آن را به صورت پیش فروش سفارش دهید می توانید در سایت تقاضای خود را ارائه داده و تا تاریخ ۲ آگوست برایتان ارسال خواهد شد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید