سیستم سقوط اپل واچ جان یک فرد را نجات داد

0
3568
سیستم سقوط اپل واچ جان یک فرد را نجات داد

سیستم سقوط اپل واچ جان یک فرد را نجات دادکالاسودا_ به تازگی خبری در مورد شرکت اپل و سیستم سقوط اپل واچ منتشر شده است که نشان می دهد سیستم سقوط سری جدید اپل واچ به خوبی عمل کرده است و جان یک فرد را نجات داده است.

سیستم سقوط اپل واچ

سیستم کنترل ضربان قلب اپل واچ ها تاکنون جان افراد زیادی را نجات داده است و شیوه کار این سیستم بدین صورت است که پس از رخ دادن حادثه ای هشدارهای پزشکی را به افرادی که امکان دارد فوت کرده باشند ارسال می کند. سری جدید اپل واچ دارای یک سیستم سقوط است که طراحی شده تا زمانی که یک فرد پس از افتادن از جایی قابلیت بلند شدن را ندارد به کمک اون بیاید. اگر اپل واچ سقوط شما را تشخیص دهد اول از همه یک آلارم پخش می کند و اگر فرد نیاز به کمک های اولیه باشد سریعا با اوژانس تماس برقرار می کند. اگر اپل واچ حرکتی از سوی شما پس از زمان مشخصی تشخیص ندهد سریعا با اوژانس تماس می گیرد.

سیستم سقوط اپل واچ جان فردی را نجات داد

حال داستانی در حال پخش است که نشان می دهد یک مرد 34 ساله به نام گوستاو رودریگز که در حال آشپزی در کنار گاز بوده است ، ناگهان دچار کمردرد می شود و ناگهان جلوی گاز داغی که در حال پخت و پز بوده است ، به زمین می خورد. سیستم سقوط اپل واچ بالاخره کار می کند و پس از ثانیه ای از کاربر سوال می کند که آیا نیاز به کمک های اولیه دارد یا خیر . با اینکه تلفن همراه او در اتاق بود ، اپل واچ او توانست با اعزام اوژانس به محل جان او را نجات دهد. به نظر می رسد که او در زمان حادثه تصمیم می گیرد با نزدیکان خود تماس بگیرد و آن فرد او را به اوژانس می برد.

سیستم سقوط اپل واچ جان یک فرد را نجات داد

کارکرد مناسب سیستم سقوط اپل واچ

مهم ترین نکته در این داستان این است که سیستم سقوط اپل واچ سری 4 به خوبی کار می کند و می تواند جان افراد را نجات دهد. سیستم سقطو به صورت خودکار برای سنین بالای 65 سال فعال است. افراد جوان تر هم می توانند این سیستم را فعال کنند و در صورت نیاز از آن استفاده کند. شکی نیست که همه ی ما دچار حادثه های ناگهانی خواهیم شد و بهتر است که از این سری جدید اپل واچ استفاده کنیم.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها