سیستم مانیتورینگ کیفیت pHin

0
471
سیستم مانیتورینگ کیفیت pHin|کالاسودا

سیستم مانیتورینگ کیفیت pHin|کالاسوداکالاسودا‑سیستم مانیتورینگ کیفیت pHin یکی از جدیدترین محصولات دنیای فناوری برای عاشقان شنا و استخر است . این گجت فوق العاده می تواند شناگران را برای یک شنای سالم و فاقد هر نوع آلاینده محیطی آماده کند .

اگرچه این روزها تعداد افرادی که برای شنا به استخرها می روند کم شده است(نسبت به تابستان ) اما باز هم تعداد شناگران علاقه مند به حضور در استخرها کم نیست .

در این میان بسیاری از شناگران نسبت به شرایط آب مثل دما،میزان باکتری های موجود در آب و البته وضعیت PH آب بسیار حساس هستند .

اغلب استخرها برای تنظیم سلامتی آب از دستگاه های تصفیه آب استفاده می کنند . اما باز هم تعدادی از شناگران هستند که از استخرهای خانگی استفاده می کنند و در نتیجه برای تنظیم نرخ سلامتی آب با مشکلاتی مواجه هستند .

دستگاه هوشمند pHin یک محصول ایده آل برای افرادی است که هم استخر خانگی دارند و هم اهل شنا هستند. این محصول قابلیت همگام سازی با استخر و جکوزی را داراست .

افزون بر این دارای یک جفت چشم الکترونیک است که بهداشت محیط استخر را تامین می کند .

دستگاه هوشمند PHin یک مانیتور  حرفه ای دارد که قادر است تا ۹۰ درصد از مواد  آلی و شیمیایی موجود در آب را شناسایی کند.

درصورتی که در محیط آب هر گونه مواد شیمیایی مخرب یا بلوک های سدیم و کلر وجود داشته باشد ، دستگاه pHin  موارد موجود در آب را رصد کرده و از محیط آّب حذف می کند .

در کنار تمامی این قابلیت ها می توان از طریق Wi-Fi به این دستگاه متصل شد و با سنسورهای آزمایشگاهی به تخمین و بررسی محیط آب پرداخت .

این محصول هیچ نوع ضرر یا مشکلی ندارد  و به راحتی برای همه اعضای خانواده قابل استفاده است . قیمت این محصول برابر با ۲۹۷ دلار آمریکا است

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها