شارژر بی سیم میزبان گوشی های میان رده سامسونگ می شود

0
1121
شارژر بی سیم میزبان گوشی های میان رده سامسونگ می شود

شارژر بی سیم میزبان گوشی های میان رده سامسونگ می شودکالاسودا – سامسونگ به دنبال اضافه کردن شارژ بی سیم به گوشی های میان رده خود است.

همه می دانیم که سامسونگ قصد دارد ویژگی های بیشتری را به دستگاه های میان رده و متوسط خود اضافه کند تا بر رقابت شدید قیمت را از تولیدکنندگان چینی غلبه کند، به نظر می رسد که شارژ بی سیم یکی از این ویژگی ها و مزیت های رقابتی برای مشتریان گوشی های میان رده سامسونگ باشد تا بتواند مشتریان بالقوه دیگر برندها با همان قیمت را به خود جذب کند.

بر اساس گزارشی از کره جنوبی، سامسونگ یک شارز ارزان قیمت 9 واتی را در این ماه رونمایی خواهد کرد که تنها 15 یورو قیمت دارد. کافی است آن را با همرده هایش در بازار مقایسه کنید که برای مثال پد شارژ P3100TBEGWW حدود 40 دلار قیمت دارد و بسیار گران است. همین موضوع می تواند توجه مخاطبان و مشتریان را جلب کند.

خبرها حاکی از آن است که سامسونگ این شارژ بی سیم را علاوه بر گوشی های نوت و سری S پرچمدار به میان رده هایی مانند سری J نیز خواهد آورد. در حال حاضر دیگر برندهای تولیدکننده گوشی مانند دستگاه های هوآوی، وایو، اوپو و شیائومی نیز شارژ بی سیم به همراه محصول خود ارائه می دهند، البته هیچ کدام از محصولاتی که آنها شارژ بی سیم به آن می دهند میان رده نیستند و همراه محصولات پرچمدار خود این شارژرهای بی سیم را عرضه می کنند.

شارژر بی سیم میزبان گوشی های میان رده سامسونگ می شود

حرکت سامسونگ برای فروش بیشتر میان رده ها

بنابراین این حرکت سامسونگ می تواند به نوعی ساختار شکنی تلقی شود و موجب فروش بیش از پیش این گوشی ها در سال جاری شود. سامسونگ در سه ماهه سوم سال جاری با افزایش 18 درصدی سود مواجه شده بود که البته بخش عمده ای از آن به فروش نمایشگرهای OLED و پردازنده بر می گشت. به همین دلیل برنامه هایی برای فروش بیشتر گوشی های خود دارد که اضافه کردن شارژ بی سیم به گوشی های میان رده یکی از آنهاست.

مدیر عامل سامسونگ، دی جی کو نیز پیش از این از تعهد خود برای پشتیبانی ویژگی های پرچمداران در گوشی های میان رده خود سخن گفته بود که اکنون با این شارژ بی سیم به نظر می رسد که به قول خود وفا کرده است. هدف این کار پس زدن رقبایی مانند اوپو و وایو از بازارهای جهانی است که به رقیبی جدی برای سامسونگ در این زمینه تبدیل شده اند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها