شارژر بی سیم ویوو به معنای واقعی بی سیم است

0
326
شارژر بی سیم ویوو به معنای واقعی بی سیم است

شرکت ویوو به دنبال ساخت شارژری بی سیم است که بتواند نوآوری هایی مانند اسکنر اثر انگشت، برای شارژ گوشی، دوربین و … را بدون قطع تماس و دورتر از شارژر به کاربر عرضه کند.

فناوری های شارژ بی سیم که اکنون وجود دارند به این صورت است که کاربران باید گوشی خود را دقیقا روی صفحات شارژ شونده قرار دهند تا شارژ شود و امکان استفاده همزمان با گوشی هنگام شارژ شدن سخت تر می شود.

راهکار شارژر بی سیم ویوو

اکنون راهکاری که برای بهبود وضعیت کنونی شارژرر بی ‌سیم ویوو پیشنهاد می ‌شود، شارژ واقعی بدون نیاز به هر پنل یا صفحه‌ خاص است. در آن حالت، تنها وارد شدن به یک محوطه‌ خاص، موجب شارژ شدن گجت کاربر می‌ شود. به‌بیان‌دیگر با پیاده ‌سازی فناوری‌ های مورد نیاز، تنها کافی است به اتاق کار یا خانه خود وارد شوید تا فرایند انتقال نیرو و شارژ گوشی به صورت کاملا بی سیم وایرلس انجام شود.

شرکتی به نام Energous برای تجاری سازی فناوری مذکور با شرکت چینی ویوو وارد مذاکره شده و در صورت موفقیت آمیز بودن این مذاکرات امکان شارژ گوشی های ویوو به صورت کاملا بی سیم با استفاده از این فناوری وجود دارد. البته هنوز مشخص نیست دو طرف در این زمینه به توافق می رسند یا خیر. ولی تکمیل اختراع مذکور می تواند زمینه را برای تحولی اساسی در حوزه تولید شارژرهای بی سیم فراهم کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها