شارژ و ذخیره سازی همزمان اطلاعات با یک دستگاه

0
361

کالاسودا_مشکل شارژ نداشتن گوشی­ های هوشمند خصوصا در مواقعی که دسترسی به پریز برق وجود نداشته یا در مسافرت و مکان هایی که دسترسی به برق مشکل است، به یکی از دغدغه های همیشگی کاربران تبدیل شده است. دغدغه دیگر نیز مشکل کمبود فضاهای ذخیره سازی در گوشی های هوشمند است.

برخی از پاوربانک ها و شارژرهای همراه هم که در بازار وجود دارند، به کاربران این امکان را می دهند که گوشی خود را به آن وصل کرده  و به شارژ کردن آن بپردازند، اما با کمبود فضای حافظه گوشی چه کار می توان کرد؟ اکنون گجتی به نام ixpand Base این مشکل را برطرف کرده و می تواند امکان شارژ همزمان و ذخیره سازی اطلاعات را به شما بدهد.

معرفی گجتی به نام ixpand Base

این دستگاه ذخیره اطلاعات و شارژر هوشمند همزمان به نام  iXpand Base، محصولی فوق العاده برای کاربرانی است که عادت دارند همزمان با شارژر شدن موبایلشان با آن کار کنند. در واقع این دستگاه کوچک و در عین حال قدرتمند می تواند همزمان که دستگاه شما را شارژ می کند، اطلاعات را نیز ذخیره سازی و فضای روی گوشی شما را به حافظه خود نیز منتقل کند.

این دستگاه هوشمند در به روز ترین مدل خود با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی آماده شارژ گوشی شما است. برای استفاده از این محصول تنها کافیست گوشی خود را به دستگاه وصل کرده و برنامه SanDisk را باز کنید. پس از آن Base iXpand به رسانه های داخلی گوشی شما همانند فیلم ها، عکس ها و دیگر اطلاعات دسترسی داشته و همچنین می تواند در سریع ترین حالت ممکن گوشی شما را شارژ و اطلاعات را ذخیره یا تخلیه و بازیابی کند.

 این یک روش کاملا امن و مطمئن برای شارژ سریع موبایل است. جالب است بدانید که شما حتی می توانید از این برنامه برای سازماندهی محتوای داخلی گوشی خود استفاده کنید. افزون بر اینها، شارژر مذکور دارای  کابل داخلی است. تنها محدودیتی که این گجت دارد این است که با آیفون ۵ و گوشی های جدیدتر سازگار است.

این محصول همچنین در ظرفیت های کمتری چون ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت نیز موجود است که طبیعتا فضای کمتری را در اختیار کاربر قرار می دهد. قیمت این محصول ۱۱۰ دلار بوده و در رنگ مشکی موجود است. از دیگر ویژگی های آن می ­توان به وزن سبک ۶.۷ اونسی و ابعاد ۱*۴*۴ اشاره کرد که به راحتی با وزن سبک خود می تواند همه جا همراه کاربر بوده و در کیف اشخاص جای گرفته و نگرانی آنها را بابت اتمام شارژ در جایی که دسترسی به پریز برق وجود نداشته، برطرف سازد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید