شاهزاده هیبریدی آلفا رومئو در راه است

0
879

کالاسودا_از زمانی که آلفا رومئو مدل ۸C تولید خود را در سال ۲۰۱۰ متوقف کرد ، علاقمندان به خودرو و آلفیستی ها ( طرفداران آلفا رومئو را می گویند. ) در تلاش هستند که ببینند آیا جانشینی برای این موضوع تعیین شده است یا خیر.

بعد از مرگ مدیرعامل سابق فیات و کرایسلر سرجیو مارچینیو که ماه پیش اتفاق افتاد آینده این شرکت را در یک وضعیت بد قرار داده است.

اما بعد از مرگ مارچینیو باید برنامه این شرکت ادامه پیدا کند و به نظر می رسد که این شرکت در حال ساخت مدل جدیدی از ۸C می باشد که هیبریدی است.

خبرهایی که در مجله های ماشین در بریتانیا منتشر شده است که توضیحاتی تازه در مورد ماشین آلفا رومئو جدید ارائه کرده است.این ماشین قطعا به عنوان جانشینی برای ۸C خواهد که نام ۸C را نیز یدک خواهد کشید.

حالا در این خبر می خواهیم توضیحاتی در زمینه خودرو جدید آلفا رومئو ارائه کنیم.

این خودرو دارای یک موتور ۲.۹ لیتری توربو V6 می باشد که می تواند باعث قدرت بی نهایت این ماشین شود.

این موتور ۵۰۰ اسب بخار قدرت دارد که با قدرت و سرعت الکترونیکی آن پیشبینی می شود که این قدرت به ۸۰۰ اسب بخار برسد.بله درست خواندید : ۸۰۰ اسب بخار!

با سیستم جدید این ماشین شاهد کارکرد فوق العاده این ماشین خواهیم بود که می توان نگاه هر بیننده ای را به خود جلب کند.

این مدل جدید ماشین آلفا رومئو احتمال می رود که برای اولین بار در آمریکا عرضه شود اما به دلیل عرضه این خودروها با تعداد کم احتمالا افراد زیادی نمی توانند این خودرو را خریداری کنند. پیشبینی های انجام شده عرضه ۱۰۰۰ دستگاه از این خودرو می باشد.

قیمت این خودروها نیز تا حدود زیادی تعیین شده است. قیمت این خودرو جدید آلفا رومئو احتمالا ۳۲۰۰۰۰ هزار دلار خواهد بود.

توضیحاتی در مورد شرکت آلفا رومئو

آلفا رومئو یک شرکت خودروسازی ایتالیایی است ، که در سال ۱۹۱۰ در میلان تأسیس شد و از سال ۱۹۱۱ تولیدکننده خودروهای مخصوص مسابقات اتومبیل‌رانی نیز می‌باشد. امروزه شهرت این برند بیشتر به تولید خودروهای اسپورت گران‌قیمت است.

شرکتی که بعدها تحت عنوان آلفا رومئو معروف شد، در سال ۱۹۰۶ توسط بازرگان فرانسوی الکساندر داراک که مالک یک بنگاه اتومبیل فرانسوی بنام داراک بود، به همراه چند سرمایه‌گذار ایتالیایی تحت نام کمپانی آلفا تأسیس شد. در ماه اوت سال ۱۹۱۵ شرکت آلفا تحت مدیریت نیکولا رومئو قرار گرفت، که در پی آن، در ۱۹۲۰ نام شرکت به آلفا رومئو تغییر پیدا کرد.


 

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها