خبر رسمی : منتظر بازی Fortnite بر روی پلی استورهای رسمی نباشید

0
399

کالاسودا_شرکت معروف Epic Games تصمیم دارد تا بازی معروف خود را به روشی غیر معمول و با دور زدن گوگل پلی استور به بازار عرضه کند.

  • Fortnite برای اندروید به صورت حالت بتا عرضه شده اما هنوز در پلی استورهای اصلی قرار داده نشده است.
  • هیج بازی Fortnite ای در پلی استور گوگل وجود ندارد به خاطر اینکه کمپانی Epic Games نمی خواهد که بزرگترین بازار جهان را دور بزند.
  • در جوابیه ای ، گوگل هشدار داد که بازی ای رسمی به نام Fortnite در گوگل پلی وجود ندارد.

ورژن بتا و Battle Royale این بازی به صورت لایو برای تلفن های همراه پرچم دار سامسونگ وجود دارد و احتمالا توضیحات بیشتری در این زمینه خواهیم شنید.

از زمانی که این بازی بر روی پلی استور گوگل قابل دریافت نمی باشد ، گوگل هشدار داده است که کسانی که بازی Fortnite را جستجو می کنند این بازی را پیدا نخواهند کرد.البته سو استفاده های بسیاری در این زمینه شده است که می تواند باعث سوتفاهم کاربران شود.

درصورت جستجو این بازی با پیام زیر مواجه خواهید شد.

این هشدار زمانی که شما نسخه دسکتاپ این بازی را جستجو کنید پدیدار نخواهد شد.این موضوع هم به این خاطر است که شما نمی توانید این برنامه های پلی استور را روی کامپیوتر نصب کنید ، پس دلیلی هم برای ترس از این موضوع وجود ندارد.

قرارداد نسخه انحصاری بازی Fortnite برای گوشی های سامسونگ در تاریخ ۱۳ آگوست باطل می شود و پس از آن این بازی بر روی بیشتر تلفن های همراه اندروید قابل نصب خواهد بود.این موضوع می تواند باعث شود که این بازی در ماه های آینده از حالت بتا خود خارج شود.

اگرچه دانلود بازی از روی سایت های مختلف مشکلات مخصوص به خود را دارا می باشد که می تواند باعث اذیت شدن کاربر گردد.

خلاصه داستان بازی Fortnite

یک روز ۹۸درصد از جمعیت زمین در یک آن ناپدید شدند و بقیه درصد هم آسمان را با ابر های غلیظ دیدند که طوفان های نامرتب و پر هرج و مرج به وجود می آید و موجودات انسان شکل ولی شبیه به زامبی به زندگان حمله می کردند.
بازماندگان یاد گرفتند که سپر زد طوفان بسازند که کمی آن را روی زمین گذاشته و کمی از ابر ها را کنار زده و از آمدن زامبی ها جلوگیری میکند و این را برای ساختن خانه و مقرفرماندهی و غیره دور دنیا استفاده کردند.
بازیکن فرمانده یکی از این خانه های و مقر فرماندهی است که از محوطه سپر زد طوفان بیرون میرود تا آذوقه بازمانده و یاران گمشده خود را پیدا کنند که با کمک آنها سپر زد طوفان را بزرگ تر کرده و به دنبال راهی میگردند که زمین را به روز اول و حالت طبیعی برگرداندند.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها