همکاری مشترک اسپاتیفای و سامسونگ

0
416

کالاسودا_سامسونگ به زودی می خواهد از گلکسی نوت ۹ رونمایی خواهد کرد و همچنین در این همین راستا قراردادی با شرکت اسپاتیفای امضا کرده است.

  • سامسونگ اعلام کرد قرارداد جدیدی بین خود و اسپاتیفای امضا خواهد کرد.
  • این همکاری به اسپاتیفای این اجازه را می دهد که بتواند فایل های موسیقی را به تلفن های همراه گلکسی ، تبلت های و ساعت های هوشمند منتقل کند.
  • این برنامه می تواند موسیقی های خود را به تلویزیون های هوشمند ارائه کند.

این همکاری به کاربران سامسونگ این اجازه را می دهد که بتوانند به راحتی فایل های موسیقی خود را از دستگاهی به دستگاه دیگر منتقل کنند.
این قرارداد شامل تمام دستگاه های سامسونگ می شود : مانند تلفن های همراه ، تبلت ، ساعت های هوشمند ، تلویزیون های هوشمند.
کاربرد این برنامه به چه صورت خواهد بود؟
مدیرعامل این شرکت در این مورد توضیحاتی ارائه کرده است.شما با استفاده از این برنامه می توانید لیست موسیقی بر روی دستگاه های سامسونگ نصب کنید.
توضیحاتی در مورد اسپاتیفای
اسپاتیفای یک رسانه جاری موسیقی، پادکست و ویدئو است که به‌طور رسمی در ۷ اکتبر ۲۰۰۸ راه‌اندازی شد. اسپاتیفای توسط شرکت نوپا Spotify AB در استکهلم توسعه یافت. اسپاتیفای مدیریت حقوق دیجیتال-محتوای محافظت‌شده از ناشران موسیقی و شرکت‌های رسانه‌ای را فراهم می‌کند. اسپاتیفای یک سرویس فری‌میوم است، یعنی ویژگی‌های اساسی همراه با تبلیغات، رایگان هستند، در حالی که ویژگی‌های اضافی شامل کیفیت پخش بهتر و دانلودهای موسیقی آفلاین از طریق پرداخت اشتراک ارائه داده می‌شود.
اسپاتیفای در بیشتر اروپا، بیشتر قاره آمریکا، استرالیا، نیوزیلند و بخش‌هایی از آسیا قابل استفاده است. اسپاتیفای برای بیشتر دستگاه‌های مدرن، از جمله رایانه‌های ویندوز، مک‌اواس و لینوکس و همچنین تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های آی‌اواس و اندروید موجود است. موسیقی می‌تواند از طریق پارامترهای مختلف مثل هنرمند، آلبوم، سبک، لیست پخش یا ناشر مرور یا جستجو شود.
توضیحاتی در مورد سامسونگ
پس از درگذشت لی بیونگ-چول در سال ۱۹۸۷ سامسونگ به چهار گروه مستقل تقسیم شد: گروه سامسونگ، گروه شینسگائه، گروه سی‌جی و گروه هانسول. از دهه ۱۹۹۰ سامسونگ فعالیت‌های خود را جهانی کرد که تمرکز اصلی آن را صنایع الکترونیک، گوشی تلفن همراه و نیم‌رساناها تشکیل می‌دادند.
دفتر مرکزی این شرکت در شهر سامسونگ، در سئول قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود. در سپتامبر ۲۰۱۵ نیز، دفتر شبیه به مکعب روبیک سامسونگ در دره سیلیکون ساخته شد. این اقامتگاه ۳۰۰ میلیون دلاری سامسونگ به قدرت این کمپانی در دره سیلیکون افزوده ‌است. این دفتر حدوداً ۱۰۲ هزار متر مربع مساحت دارد و در سن خوزه، کالیفرنیا قرار گرفته است.این شرکت قصد دارد تا بیش از ۲۰۰۰ کارمند را در خود جای دهد. این سازه عظیم، خانه‌ای برای تیم تحقیق و توسعه (R&D) سامسونگ و همچنین واحد فروش و بازاریابی محلی آن خواهد شد. شمار کارکنان این گروه در سال ۲۰۱۴ نزدیک به ۴۸۹٬۰۰۰ نفر اعلام شد. چشم‌انداز ترسیم شده برای آینده شرکت عبارت است از: تبدیل شدن به رهبر بازار دیجیتال جهان. شعار سامسونگ برای تحقق این چشم‌انداز، «شرکت دیجیتال» بودن است

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها