شدت علاقه برزیلی‌ها به واتساپ برای انجام معامله و انتقال پول

0
299

بیشتر مصرف کنندگان برزیلی از طریق واتساپ با برندها در تعامل هستند. طبق یک مطالعه جدید، کاربران برزیلی تمایل دارند با استفاده از اپلیکیشن محبوب در بزریل یعنی واتساپ، فرایند خرید، پرداخت و انتقال را انجام دهند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از زد دی نت، مطالعات جدید نشان می‌دهد که اکثر مصرف کنندگان در برزیل از طریق ابزار پیام رسان واتساپ با برندها ارتباط برقرار می‌کنند.

این برنامه متعلق به فیس بوک در 99٪ از کل گوشی‌های هوشمند در کشور وجود دارد، طبق بررسی‌های انجام شده در برنامه‌های پیام رسان در برزیل، که توسط Opinion Box و Mobile Time انجام شده این نتایج به دست آمد.

حدود 77٪ از کاربران واتساپ در برزیل از طریق این اپلیکیشن با برندها و شرکت‌ها در ارتباط هستند؛ حدود 65٪ از افراد نظرسنجی قصد دارند از طریق این برنامه پشتیبانی فنی دریافت کنند، در حالی که 61٪ می‌خواهند پیشنهادات و تخفیف ویژه‌ای دریافت نمایند.

براساس این بررسی، اشتیاق گسترده‌ای برای ارائه خدمات مالی از طریق واتساپ در برزیل در حال افزایش است.

حدود 61٪ از کل شرکت کنندگان در نظرسنجی از این برنامه، برای انجام پرداخت و انتقال پول استفاده می‌کنند. از این تعداد، 47 درصد دوست دارند یک حساب بانکی مجازی ایجاد شده در واتساپ برای مدیریت پول نقد داشته باشند؛ در حالی که 30 درصد هنوز ترجیح می‌دهند از حساب‌های بانکی سنتی خود استفاده کنند و 23 درصد از کارت اعتباری استفاده می‌کنند.

در مورد برنامه‌های دیگر، این مطالعه عنوان کرد که Facebook Messenger در 79٪ گوشی‌های هوشمند برزیلی نصب شده است، اما تنها 59٪ از کاربران هر روز یا تقریباً هر روز از برنامه استفاده می‌کنند. از سوی دیگر، استفاده از مسنجر برای انتشار داستان در شش ماه گذشته از 23٪ به 37٪ در شش ماه افزایش یافته است.

پلتفرم متعلق به فیس بوک، اینستاگرام نیز یک شبکه اجتماعی بزرگ در برزیل دارد و در 76 درصد گوشی‌های هوشمند برزیل نصب شده است. از این تعداد، 58٪ از برنامه برای تبادل پیام خصوصی استفاده می‌کنند و در این گروه، از هر 3 نفر پاسخ دهنده‌، دو نفر ادعا دارد از طریق این کانال با برندهای ارتباط برقرار می‌کنند. طبق این مطالعه، حدود 69٪ از کاربران اینستاگرام محصولاتی را از طریق این اپلیکیشن خریداری می‌کنند.

براساس این تحقیق، برنامه پیام رسانی تلگرام/ Telegram با افزایش تعداد کاربر روبه رو شده است. این اپلیکیشن در 27٪ گوشی‌های همراه وجود دارد؛ تعداد کاربران آن از آخرین نسخه‌ی مورد مطالعه در آگوست 2019، 8٪ افزایش یافته است. با این حال افزایش کاربران نشان دهنده وفاداری نبوده و فقط 53٪ از کاربران تلگرام هر روز از آن استفاده می‌کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها