شرکت اوپو رکورد زد؛ فروش 200 هزار گوشی Realme 2 در پنج دقیقه

0
830

کالاسودا_شرکت اوپو رکورد زد. این شرکت موفق شد در عرض 5 دقیقه بیش از 200 هزار گوشی مدل Realme 2  را به فروش برساند.

این اتفاق هیجان انگیز چگونه رخ داد؟

شرکت اوپو با دورخیزی جدی تلاش کرده دیگر رقبای خود را کنار بزند. این شرکت با رونمایی از گوشی های هوشمند و منحصر به فرد خود گامی جدی برای تغییر وضعیت خود برداشته است. به نظر می رسد کاربران تلفن همراه نیز به سبب وضعیت قیمت ها و رکود بازار تلفن همراه به دنبال روشی برای تغییر وضعیت خرید خود هستند.

برای مثال انتخاب گوشی Realme 2  به جای گوشی هایی با قیمت های سرسام آور از کمپانی هایی مثل اپل نشان می دهد مردم به دنبال تغییرند.

رکوردگیری خیره کننده گوشی شرکت اوپو

همانطور که اشاره شد رکورد خارق‌العاده فروش گوشی Realme 2 پس از آن رخ داد که شرکت اوپو گوشی هوشمند Realme 2 را با قابلیت های مناسب متعدد اما شاید برایتان سوال باشد این قیمت دقیقا چقدر بود؟

_ قیمت گوشی جدید شرکت اوپو  130 یورو اعلام شده است

_کاربران این نوع گوشی ها را اغلب جوانان تشکیل می دهند

_محصولات شرکت اوپو با وجود جدید بودن به فروش خیره کننده ای دست پیدا کرده اند

_ گوشی هوشمند اوپو به فروش 200 هزار نسخه ای رسیده است

_ گوشی Realme 2 در مدت زمان 5 دقیقه ابتدایی عرضه این گوشی رکورد زده است

 

شرکت اوپو می تواند به آینده گوشی های خود امیدوار باشد؟

شرکت اوپو می تواند به آینده گوشی های خود امیدوار باشد. این را می توان از فروش خیره کننده گوشی های این شرکت و البته تلاش مدیران اوپو برای پیشرفت

به طور کلی برندهای چینی در بازار فناوری روندی رو به صعود را طی می کنند. بخشی از بار این پیشرفت به عهده شرکت زد تی ای بود که اکنون به مشکلاتی مواجه شده است و بخش دیگری از آن به عهده دیگر شرکت ها است. با این وجود به نظر می رسد این بار اکنون بر دوش شرکت اوپو است و این شرکت نیز به خوبی از عهد ه این کار بر آمده است.

گوشی Realme 2 یکی از محصولات انحصاری اوپو است که فعلا فقط در کشور هند عرضه شده است. این محصول به تراشه Snapdragon 450 به عنوان پردازنده مجهز است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید