شرکت مایکروسافت باگ به روزرسانی جدید ویندوز 10 را برطرف کرد

0
517
شرکت مایکروسافت باگ به روزرسانی جدید ویندوز 10 را برطرف کرد

شرکت مایکروسافت باگ به روزرسانی جدید ویندوز 10 را برطرف کردکالاسودا_خبری که به تازگی به دست ما رسیده نشان می دهد که شرکت مایکروسافت مشکلات به وجود آمده در به روزرسانی جدید ویندوز 10 را برطرف کرده است.

دلیل باگ جدید شرکت مایکروسافت

شرکت مایکروسافت هفته گذشته از به روزرسانی جدید ویندوز 10 رونمایی کرد اما در همان اوایل عرضه آن به بازار مجبور شد از ارائه این به روزرسانی جلوگیری کند. دلیل هم گلایه های یک سری از کاربران بود که باگ هایی را در این به روزرسانی کشف کرده اند و مهم ترین این باگ ها ، اشکالی بود که باعث حذف کردن فایل کاربران از روی سیستم می شد. حالا شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که این مشکل را شناسایی کرده و به احتمال زیاد این باگ KFR نام دارد که سناریوهای مختلف اقدام به حذف فایل های مشابه می کند.

زمان عرضه به روزرسانی جدید مایکروسافت

هنوز عرضه این به روزرسانی جدید برای تمام کاربران امکان پذیر نیست و هم اکنون در حالت آزمایشی برای برخی از کاربران ارائه شده است. اگرچه شرکت مایکروسافت اعلام کرده افراد محدودی با این مشکل مواجه شده اند ( یک صدم یک درصد ) ولی به نظر می رسد این باگ آن قدر مهم و تخریبی است که باید به آن توجه و مشکل را برطرف کرد.

نحوه برطرف کردن مشکل باگ

حالا در به روزرسانی جدید کاربران می توانند باگ های اساسی و مهم را اعلام کنند و در این حالت دیگر اپراتورهای شرکت مایکروسافت بهتر از قبل می توانند به بررسی مشکلات اساسی بپردازند و موضوعات مهم با یکدیگر قاطی نمی شوند. هر فردی که با این باگ به روزرسانی جدید ویندوز 10 به مشکل برخورده است می تواند به صورت مستقیم با شرکت مایکروسافت ارتباط برقرار کند و این مشکل را برطرف کند.

شرکت مایکروسافت باگ به روزرسانی جدید ویندوز 10 را برطرف کرد

شرکت مایکروسافت تلاش کرده تا بتواند بهترین محصولات را برای کاربران خود عرضه کند و این موضوع می تواند باعث شود تا بر تعداد مخاطبان این شرکت افزوده شود. باید دید که در آینده چه خبرهای جدید از سوی این شرکت منتشر می شود. این شرکت به تازگی تمرکز خود را روی به روزرسانی جدید ویندوز و کیفیت بهتر مخصولات خود گذاشته است و در مراسمی که هفته گذشته برگزار شد محصولات جدید شرکت مایکروسافت رونمایی شد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها