شرکت نایکی از دستبندهای جدید و جذاب خود برای سری جدید اپل واچ رونمایی کرد

0
718
شرکت نایکی از دستبندهای جدید و جذاب خود برای سری جدید اپل واچ رونمایی کرد

به تازگی خبرهای جالبی در مورد نایکی منتشر شده که نشان می دهد این شرکت دستبندهای جدید و جذاب خود را برای سری جدید اپل واچ به بازار عرضه کرده است.

رونمایی از دستبندهای جدید و جذاب نایکی

دیروز اعلام شد که این دستبندهای جدید هم اکنون در سایت و فروشگاه رسمی نایکی به فروش می دهد. در حالی که این دستبندها به صورت اختصاصی برای سری جدید اپل واچ طراحی شده ولی کاربران می توانند از آن برای ساعت های هوشمند دیگر اپل نیز استفاده کنند. اندازه این دستبندها 40mm و 44mm قیمت آنها هم 49 دلار تعیین شده است. شرکت نایکی تا الان از سه رنگ ارغوانی تیره ، زیتونی و قهوه ای دودی رونمایی کرده است.رونمایی از دستبندهای جدید و جذاب نایکی

فروش این دستبندهای جدید و جذاب

شما این دستبندها را در سایت اپل پیدا نخواهید کرد و باید این دستبندها را با اکانت پریمیوم نایکی خریداری کنید. خبر خوب این بوده که اکانت پریمیوم نایکی به صورت مجانی عرضه می شود. خبر بد هم این است که بعضی از این دستبندها به فروش رسیده اند. جدا از تمام این حرف ها شرکت نایکی سری جدید و اختصاصی اپل واچ نایکی را در سایت های خود به فروش می رساند. قیمت این سری اپل واچ با برند اصلی آن تفاوت قیمتی ندارد:

– اپل واچ سری نایکی 4 با بند اسپورت 40mm قیمت 399 دلار

– اپل واچ سری نایکی 4 با بند اسپورت 44mm قیمت 429 دلار

– اپل واچ سری نایکی 4 با بند اسپورت و اینترنت خط قیمت 499 دلار

– اپل واچ سری نایکی 4 با بند اسپورت و اینترنت خط قیمت 529 دلار

ویژگی های سری جدید اپل واچ اختصاصی نایکی1111

سری جدید اپل واچ با برند نایکی دارای یک سری مزیت ها مانند برنامه های تمرینی اختصاصی نایکی و خیلی موارد دیگر است. قطعا همکاری شرکت نایکی با اپل به همین بخش منتهی نخواهد شد و طی ماه های آینده صحبت های بیشتری در مورد همکاری این دو شرکت خواهیم شنید. شرکت اپل طی ماه های گذشته تلاش بسیاری کرده است تا بتواند بهتری عملکرد را در زمینه ارائه محصولات با کیفیت و بی نظیر داشته باشد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد دستبندهای سری جدید اپل و نایکی با ما در بخس کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها