آپدیت اندروید پای برای گوشی میان رده شیائومی عرضه می شود

0
561
آپدیت اندروید پای برای گوشی میان رده شیائومی عرضه می شود

به روز رسانی اندروید پای در قالب رسمی برای یکی از گوشی های میان رده و پر فروش شیائومی یعنی مدل Mi A2 ارائه خواهد شد.

دستگاه مبنی بر اندروید وان شیائومی

هنوز این شرکت در مورد اینکه آیا آپدیت اندروید پای برای گوشی شیائومی Mi A2 lite هم عرضه خواهد شد یا خیر سخنی به میان نیاورده است. گوشی Mi A2 شیائومی یک دستگاه بر مبنای اندروید وان است، به این معنی که یک نسخه بسیار نزدیک به سیستم عامل خود را دریافت می کند. به همین دلیل باید یکی از اولین دستگاه هایی باشد که آخرین آپدیت اندروید یعنی اندروید 9 را دریافت می کند.

با این حال دستگاه های که بخشی برنامه اندروید وان نیستند مانند گوشی های وان پلاس 6، گوشی فون اسنشال و وان پلاس 6 تی نیز این آپدیت را نیز به زودی دریافت خواهند کرد. دیگر سایت ها نیز خبر از ارائه اندروید پای برای گوشی Mi A2 داده اند.

آپدیت Tracker این گوشی پیش از این به اینترنت نفوذ پیدا کرده بود، بنابراین برخی از کاربران قبلا این نرم افزار را دانلود و نصب کرده اند. در حال حاضر این به روز رسانی به صورت رسمی عرضه می شود.

چه ویژگی هایی به گوشی میان رده شیائومی اضافه می شود؟چه ویژگی هایی به گوشی میان رده شیائومی اضافه می شود؟

آپدیت اندروید 9 برای گوشی شیائومی Mi A2 ویژگی های جدیدی مانند ناوبری حرکت، باتری تطیبقی، اقدامات برنامه ها و عناصر طراحی جدید را به ارمغان می آورد. از برترین ویژگی هایی که گوشی با ارتقا به اندروید 9 آن را به دست خواهند آورد می توان به ویژگی های جدیدی اشاره کرد که به طور آزمایشی برای برخی از گوشی ‌های هوشمند اندرویدی قابل دسترسی قرار گرفته ‌است، می‌توان به بهبود رابط کاربری، قابلیت digital wellbeing یا سلامت دیجیتال، باتری انطباقی، روشنایی خودکار و تطبیقی با نور محیط و چرخش صفحه به ‌صورت دستی اشاره کرد.

حجم این آپدیت چه میزان است؟

این به روز رسانی بیش از 1 گیگابایت است و همراه با بسته امنیتی اندروید در ماه نوامبر عرضه می شود. گوشی شیائومی Mi A2 lite یکی دیگر از دستگاه های اندروید وان با مشخصاتی متفاوت تر از MI A2 است که احتمالا آپدیت اندروید پای را نیز به زودی دریافت خواهد کرد. با این حال از انجا که فعلا نسخه بتای این اندروید برای این گوشی عرضه شده، باید منتظر ارائه نسخه رسمی این اندروید باشیم. آیا گوشی شما شیائومی است؟ کدام مدل از این گوشی را دارید و آیا اندروید پای برای گوشی شما عرضه شده است؟ برای آشنایی با بهترین گوشی های میان رده 2019 کلیک کنید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها