شرکت هوآوی با تحقیر اپل، خشم کاربران خود را برانگیخت

0
4327

کالاسودا- شرکت هوآوی روز گذشته اتفاق بسیار عجیبی را رقم زد. این شرکت قدرتمند پاوربانک های ده هزار میلی آمپری را در یکی از صف های طولانی فروش آیفون پخش کرد، این پاور بانک حاوی کنایه ای بسیار سنگین به کمپانی اپل بود که با واکنش منفی طرفداران شرکت هوآوی رو به رو شد.

داستان کنایه شرکت هوآوی به گوشی های جدید آیفون چیست؟

حدود یک هفته پیش گوشی های جدید آیفون رونمایی شدند. کمپانی قدرتمند اپل ویژگی های جالبی را برای سه مدل جدید خود منتشر کرد، اما در اقدامی جالب ظرفیت باتری این گوشی های موبایل را اعلام نکرد، به همین دلیل شایعه های بسیاری در مورد ضعف باتری گوشی های جدید آیفون ایجاد شد که هوآوی نیز به تمسخر این برند قدرتمند پرداخت. شرکت هوآوی پس از رونمایی کمپانی اپل در سه توییت جداگانه از اپل تشکر کرد و روز گذشته نیز در یکی از صف های طولانی گوشی های جدید آیفون طعنه ی دیگری به این برند و طرفدارانش زد. کارمندان شرکت هوآوی پاوربانک هایی را در میان افراد موجود در صف و خریداران این برند گران قیمت منتشر کردند که روی آن نوشته بود: اینجا یک پاوربانک است، لازمت می شه!

این اقدام اگرچه برای کاربران اپل جالب بود، اما بعید به نظر می رسد که خریداران آیفون از این هدیه رقیب ناراحت شده باشند، اقدامی که از دید طرفداران و کاربران هوآوی بسیار ناراحت کننده بود و باعث خشم کاربران علیه این برند چینی شده بود.

علت ناراحتی کاربران هوآوی  چیست؟

طرفدارن شرکت هوآوی پس از انتشار این خبر در صفحه فیسبوک این شرکت قدرتمند اعتراض خود را اعلام کردند. کاربران اعتقاد داشتند که این پاوربانک های ارزشمند باید میان طرفداران هوآوی عرضه می شد، زیرا طرفداران پرتعداد هوآوی باعث شهرت و ثروت بسیار زیاد این برند چینی شده اند و این کار علاوه بر هزینه های بسیار زیاد باعث ناراحتی عجیب کاربران هوآوی شده است. با این وجود باید دید شرکت هوآوی برای رضایت کاربران خود چه اقدامی انجام خواهد داد، اگر اعترضات طرفداران این برند چینی گسترش پیدا کند به نظر شاهد عذرخواهی مدیران کمپانی هوآوی از طرفداران این برند باشیم. البته این اعتراضات به نظر تا این حد گسترده نباشد اما به هرحال بسیاری از علاقه مندان این برند از اقدام جالب هوآوی ناراحت هستند.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما هم اعتقاد دارید بهتر بود هوآوی برای افزایش اعتبار خود برای رضایت کاربران و علاقه مندان برند خود تلاش کند تا ناامید کردن کاربران برند های دیگر؟ در این زمینه شما چه عقیده ای دارید؟

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها