Mi Band 3 تنها در ۱۷ روز یک میلیون فروش داشت

0
518

کالاسودا- شیائومی تنها در مدت ۱۷ روز یک میلیون مچ بند هوشمند Mi Band 3 فروخت. این کمپانی چینی از مدت ها پیش اعلام کرده بود که این گجت هوشمند به زودی پرفروش ترین مچ بند تاریخ گجت های هوشمند خواهد شد و به نظر می رسد که به زودی این امر محقق خواهد شد و باید شاهد این مچ بند از برند شیائومی بر روی دستان بسیاری از علاقه مندان به گجت های سلامتی باشیم.

روز ۳۱ می یکی از مهم ترین رویداد های تاریخ این برند قدرتمند محسوب می شود و این کمپانی محصولات مختلفی را به صورت رسمی معرفی کرد که بخش گجت هوشمند  مربوط به مچ بند هوشمند Mi Band 3 بود و این مچ بند با امکانات متنوع و قیمتی بسیار مناسب در اختیار کاربران قرار گرفت. این مچ بند۲۵  دلاری که تنها در رنگ مشکی عرضه شد و رنگ های دیگر آن با قیمتی پایین تر در اختیار کاربران قرار گرفت . در این ۱۷ روز یک به روز رسانی نرم افزاری نیز دریافت کرد و حال امروز اخباری منتشر شد که نشان از تحقق وعده این کمپانی چینی می دهد.

این مچ بند که کاملا ضد آب است از طرف ورزشکاران بسیار مورد قبول قرار گرفت و بسیار افراد حتی شناگر های حرفه ایی نیز بسیار علاقه مند به خرید این مچ بند بوده اند و می توانند بدون نگرانی به امور خود در محیط های کاری خود بپردازند.

مچ بند Mi Band 3 هنوز به صورت انبوه وارد بازار ایران نشده است اما با توجه به پرطرفدار بودن این سبک محصولات در بازار ایران باید این انتظار را داشت که در مقایسه با مچ بند های دیگر این گجت سلامتی بسیار پرفروش تر باشد.

این مچ بند از نظر ظاهری این دستگاه با نسخه قبلی کمی متفاوت است و دیگر شاهد حضور دکمه های فیزیکی بر روی این مچ بند نیستیم و شیائومی ژست های حرکتی را جایگزین این دکمه کرده است. Mi Band 3 دارای نسخه بلوتوث ۴.۲ و NFC است که وجود NFC کار را برای طرفداران این مچ بند بسیار خوشایند می کند تا بتوانند از باتری گوشی هوشمند خود استفاه بهینه تری انجام دهند. همچنین این مچ بند جدید دارای استاندارد IP67 است و در مقابل آب و گرد و غبار خیال کاربران را راحت می کند. حسگر ضربان قلب، قابلیت پایش کیفیت خواب و شمارش تعداد قدم ها نیز از مواردی که نسل پیش انجام می داده است و انتظار می رود که نسل جدید هم آن ها را در کنار اعلام نوتیفیکشن ها موارد این چنینی داشته باشد.

نظر شما در مورد این گجت پوشیدنی چیست؟ آیا برای امور روزانه خود از این مچ بند سلامتی استفاده می کنید یا علاقه ایی به استفاده از این لوازم هوشمند ندارید؟ با این وجود بسیاری از کاربران در انتظار عرضه این محصول به بازار ایران هستند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها