شیائومی ساعت میجیا کوارتز را در چین رونمایی خواهد کرد

0
1284

کالاسودا – شرکت شیائومی ساعت میجیا کوارتز در چین را با هزینه ۳۴۹ یوانی ( ۵۲ دلار ) رونمایی خواهد کرد.

ساعت میجیا کوارتز این ساعت را همراه با سنسور حرکتی خواهد ساخت که می تواند اطلاعات و تعداد گام های کاربر را با جزئیات ثبت کند. شیائومی به تازگی برند فرعی میجیا کوارتز را که یک ساعت هوشمند است با ۳۴۹ یوآن در چین راه اندازی کرد. این محصول زیرشاخه محصولات هوشمند Mijia Smart Ecosystem هستند که یک راه شگفت انگیز برای کمک به ساده تر شدن عادات زندگی و شیوه و سبک زندگی ارائه می کنند.

ساعت هوشمند شیائومی میجیا کوارتز همراه با یک سنسور حرکتی طراحی شده که می تواند برای افرادی که علاقه مند به ورزش هستند، بسیار جذاب باشد. این ساعت می تواند تمام گام ها را بشمرند و تمام اطلاعات را به فرد ارسال کند. همچنین می توانید از ساعت را به گوشی هوشمند خود متصل کنید و اطلاعات را در آن ذخیره کنید.

ساعت شیائومی میجیا کوارتز می تواند از طریق برنامه میجیا به گوشی هوشمند متصل شود و مزیت های بی شماری برای شما فراهم کند. بدین وسیله می توانید گوشی هوشمند خود را آنلاک کرده، زمان بندی کنید و آلارم ها را تنظیم کنید، مصرف کالری را چک کنید و سایر ویژگی ها را تنظیم کنید.

اگر بخواهیم در مورد طراحی این ساعت صحبت کنیم، ساعت میجیا کوارتز همراه با یک صفحه شماره گیر و یک آینه ساعتی است که از شیشه های پوشیده شده با مواد معدنی ساخته شده است. بند این ساعت از استیل ضد زنگ ۳۱۶L ساخته شده و ظاهر آن به دنبال طراحی مینیمالیستی سری Mi است و در سه رنگ سیاه، سفید و خاکستری عرضه می شود.

ساعت های کوآرتز این برند از باطری CR2430 و ماژول بلوتوث ۴.۰ با قدرت کم پشتیبانی می کنند.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به زمان کالیبراسیون اتوماتیک، تسمه فولادی ضد زنگ، پیشتیبانی از شماره گیری مرحله ای و … است. ساعت کوآرتز قیمتی حدود ۵۲ دلار دارد و در فروشگاه خرده فروشی Mi home در ۱۷ ژوئن به فروش خواهد رسید. می‌توانید اطلاعات بیشتر در خصوص این گجت پوشیدنی را از طریق شبکه های اجتماعی دریافت کنید.

شیائومی در تولید لوازم جانبی بسیار موفق‌ عمل کرده است. شیائومی با همین فلسفه لوازم کاربردی زیادی تولید کرده است که با اپلیکیشن‌ های گوشی موبایل کنترل می‌ شوند. اغلب محصولات شیائومی ظاهری مینیمال، تک ‌رنگ، شیک و مدرن دارند و کاربران بسیاری را جذب می کنند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید