شیشه فوق نازک UTG روی گوشی تاشو Galaxy Fold 2

0
1880

به زودی روی گوشی تاشو Galaxy Fold 2 شاهد حضور شیشه فوق نازک UTG ساخت Corning خواهیم بود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، و به گفته منابع کره جنوبی، این کمپانی تصمیم دارد تا شیشه فوق العاده نازک (UTG) را در Galaxy Fold 2 به کار گیرد. در مدل Galaxy Z Flip این شیشه را از Dowoo Insis و Schott سفارش داده بود؛ اما برای کاهش هزینه‌ها با Corning همکاری خواهد کرد.

کمپانی Corning سازنده Gorilla Glass است. این دو شرکت برای سرعت بخشیدن به توسعه و ایجاد زنجیره تأمین UTG در ایالات متحده با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

در نوامبر سال گذشته، GSMArena با کمپانی کورنینگ گفتگو کرد و این شرکت اعلام کرد که در حال تهیه شیشه‌های مخصوص گوشی‌های تاشو است و قرار بود نتایج اولیه آن تا پایان سال 2020 رونمایی شود.

اکنون که سامسونگ و کورنینگ در کنار هم کار می‌کنند؛  چالش‌های مانند تناسب طراحی شیشه با طراحی گوشی همراه حل خواهد شد.

طبق شایعات، گوشی تاشو گلکسی فولد 2 از پردازنده‌ی Snapdragon 865 و طراحی جدید استفاده خواهد کرد و در کنار سری نوت 20 در ماه اوت رونمایی خواهد شد.

نسخه جدید 5 جی گلکسی Z Flip نیز همزمان به بازار عرضه شود.

اما این برنامه‌ریزی‌ها ممکن است به دلیل شرایط حاکم در جهان، از کروناویروس گرفته تا اعتراضات ضد نژادپرستانه با تاخیر مواجه شوند.

سامسونگ یک کمپانی بزرگ است که در زمینه‌ی تولید گوشی‌های تاشو توانسته سری از سرها در آورد؛ این کمپانی با غلبه بر چالش‌ها توانست گلکسی فولد اصلی را وارد بازار کرده و به دنبال آن از Galaxy Z Flip رونمایی کند و در حال حاضر در حال آماده سازی گوشی تاشو جدید Galaxy Fold 2 است؛ و برای کاهش هزینه‌ها و به کار گیری شیشه فوق العاده نازک با کمپانی کورنینگ/ Corning همکاری خواهد کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها