کمپانی سامسونگ در حال طراحی 2 صفحه نمایش منعطف است

0
804
کمپانی سامسونگ در حال طراحی 2 صفحه نمایش منعطف است

کمپانی سامسونگ روز گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که در حال طراحی 2 صفحه نمایش منعطف برای گوشی های هوشمند خود است. این 2 صفحه نمایش در حالت عادی حدود 8 و 13 اینچ هستند، البته این موضوع بیان نشده است که این صفحه نمایش ها در حالت تا شده چه ابعادی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

سامسونگ در مورد زمان آماده شدن این دو صفحه نمایش منعطف خبری را منتشر نکرده است اما به نظر می رسد این دو پنل در سال جاری رونمایی شوند. البته هنوز مشخص نیست که سامسونگ روی کدام گوشی های هوشمند این صفحه نمایش ها را مورد استفاده قرار می دهد.

بر اساس اخبار منتشر شده از نشریه کره ای Bell این دو صفحه نمایش منعطف در دو طرح S-type و G-type توسعه پیدا می کند. این دو طرح را بهتر است در تصاویر زیر مشاهده کنیم.

صفحه نمایش این منعطف سامسونگ چه شرایطی را برای کاربران ایجاد می کنند؟

به طور کلی صفحه نمایش منعطف 8 اینچی از نوع G-type است و صفحه نمایش 13 اینچی نیز از نوع S-type است. انتظار می رود در مورد این دو نوع صفحه نمایش اطلاعات بیشتری در مورد این دو صفحه نمایش منتشر شود. با توجه به تصاویر به نظر می رسد این دو صفحه نمایش شباهت های بسیاری به آیپد مینی و آیپد پرو کمپای اپل خواهند داشت که ابعاد صفحه نمایش یکسانی دارند.صفحه نمایش این منعطف سامسونگ چه شرایطی را برای کاربران ایجاد می کنند؟

صفحه نمایش نوع G-type زمانی که خم می شود نمایشگر کوچکتری را در بخش پشتی این پنل ایجاد می کند اما نوع دیگر رویه ای متفاوت دارد. به نظر می رسد پس از عرضه گلکسی فولد و مشکلاتی که در مورد صفحه نمایش این گوشی هوشمند وجود دارد کمپانی کره ای سامسونگ تمرکز خاصی روی صفحه نمایش های خود قرار داده است.

از دید بسیاری از کاربران گوشی هوشمند منعطف هواوی در بخش صفحه نمایش عملکرد بسیار برتری در مقایسه با گوشی منعطف سامسونگ به دست آورده است و باید دید در ساخت نسل بعدی این گوشی های هوشمند سامسونگ می توانید رقیب قدرتمند خود را شکست دهد یا همچنان هواوی در این بخش طرفداران بیشتری خواهد داشت.

نظر شما در مورد گوشی های هوشمند منعطف چیست ؟ آیا این گوشی های هوشمند به مرور می توانند جای خود را در میان گزینه های خرید کاربران پیدا کنند؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها