صفحه نمایش منعطف BOE؛ اولین شگفتی سال 2019

0
463
صفحه نمایش منعطف BOE ؛ اولین شگفتی در سال 2019

صفحه نمایش منعطف BOE به رقابت با صفحه نمایش اینفینیتی فلکس سامسونگ می رود. کمپانی BOE یکی از قدرتمندترین شرکت های سازنده صفحه نمایش به شمار می رود که رقابت جالب توجهی با کمپانی سامسونگ پیدا کرده است؛ رقابتی که در ماه های اخیر حواشی بسیاری را به همراه داشته است.

سامسونگ در سال های اخیر موارد متعددی را اعلام کرده است که این کمپانی به تکنولوژی های منحصر به فرد سامسونگ دست پیدا کرده و به نوعی آنها را سرقت کرده است؛ موضوع صفحه نمایش منطعف نیز یکی از این موارد است. حال امروز اخباری منتشر شد که نشان می دهد صفحه نمایش منعطف BOE در حال تکمیل شدن است.

اولین موضوعی که باید به آن اشاره کرد این است که صفحه نمایش منعطف BOE با پنل اولد روانه بازار فروش می شود. از این رو باید شاهد قیمت بسیار بالایی برای این محصول باشیم؛ هرچند صفحه نمایش های BOE به طور کلی قیمت بسیار پایین تری در مقایسه با برند سامسونگ دارند.

صفحه نمایش منعطف BOE چه ویژگی هایی خواهد داشت؟

صفحه نمایش منعطف BOE چه ویژگی هایی خواهد داشت؟

به تازگی برخی از ویژگی های صفحه نمایش منعطف BOE اعلام شده است و باید شاهد خم شدن این صفحه نمایش به شعاع یک میلی متر باشیم. این کمپانی مشهور برای صفحه نمایش منعطف خود روشنایی 380 نیت را در نظر گرفته است و طیف NTSC را به صورت کامل پوشش می دهد؛ زمان پاسخگویی آن نیز حدود یک میلی ثانیه خواهد بود. این کمپانی مشهور رزولوشن 1536 در 2048 را برای صفحه نمایش منعطف خود در نظر گرفته است که یک رقم قابل توجه خواهد بود.

کمپانی BOE ضخامت بسیار مناسبی دارد. صفحه نمایش منعطف BOE حدود 0.66 میلی متر ضخامت دارد که یک رقم جالب توجه برای این محصول به شمار می رود. بر اساس اخبار موجود، این صفحه نمایش هنوز آماده استفاده نیست و در حال حاضر می تواند حدود 100 هزار بار تا شود و هیچ مشکلی پیدا نکند؛ رقمی که باید بیشتر افزایش پیدا کند، زیرا تعیین رقم برای این موضوع، استفاده کاربران از این پنل منعطف را بسیار محدود می کند.

آینده صفحه نمایش های منعطف چگونه خواهد شد؟

با تمام این وجود استفاده از پنل های منطعف در سال 2019 آغاز می شود و باید دید چه آینده ای برای این نوع صفحه نمایش رقم خواهد خورد. به نظر می رسد اگر این صفحه نمایش های با قیمت مناسب در اختیار سازندگان گوشی موبایل قرار بگیرد، بتواند سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص دهد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها