دکوراسیون و واقعیت مجازی در فضای اختصاصی آمازون ترکیب می شوند

0
300
دکوراسیون و واقعیت مجازی در فضای اختصاصی آمازون ترکیب می شوند

هنگامی که می خواهید مبلمان جدیدی برای منزل خود خریداری کنید، باید به فروشگاه رفته تا از نظر ظاهری مبلمان ها را ببینید و اندازه های آن را نسبت به اتاقتان بسنجید.

گاه ممکن است مبلمانی را بخرید که مناسب اتاق شما از نظر اندازه و رنگ نبوده و با دیگر وسایل شما تناسب ندارد. با این حال شرکت های برتر این حوزه به فکر این مشکل افتاده اند و تجربه خرید مشتری را در این زمینه ساده تر کرده اند.

شرکت های قبلی چه کاری در این زمینه انجام دادند؟

برای مثال والمارت یک تجربه خرید مجازی 3D را ارائه می دهد. شرکت IKEA نیز از برنامه واقعیت افزوده IKEA place استفاده می کند تا به کاربران کمک کند که مکان قرارگیری مبلمان را خانه خود پیش بینی کنند. اپلیکیشن IKEA Place به شما امکان می دهد که به صورت مجازی محل قرار گیری محصولات مبلمان این برند را در فضای خانه خود تصور کنید و حتی دریابید که ایا مبلی که میخواهید بخرید از لحاظ رنگ و شکل به دیگر اجزای اتاق شما می اید یا خیر.  برنامه ایکیا شامل مدل های سه بعدی و اندازه های واقعی هر چیزی از میز و صندلی است تا میزهای قهوه خوری. ایکیا به شما اجازه خلق فضای ذهنی در خصوص اندازه، طراحی و کاربردپذیری این ابزار را در خانه به شما می دهد و توسط آن کاربران قادرند تنها چیزی را بخرند که مناسب خانه آنهاست. دانلود این اپلیکیشن رایگان است.دکوراسیون و واقعیت مجازی

این اولین تلاش آمازون نیست

اکنون آمازون نیز در حال اقدام در همین زمینه است و یک فضای ویژه برای این کار نیز اختصاص داده که آن را نمایشگاه نامیده است. این اولین تلاش آمازون در زمینه طراحی و قرارگیری مبلمان نیست. این شرکت پیش از این برندهای داخلی مرتبط با منزل خود را نیز با برچسب های خصوصی راه اندازی کرده بود. اما اکنون با این نمایشگاه مجازی، آمازون می تواند یک فضای مجازی برای کاربران برای ترکیب و مطابقت با مبلمان ایجاد کند تا کاربران بدانند که چه ترکیب و رنگی به منزل آنها می آید.

تست روی وبسایت و اپلیکیشن

به عنوان مثال، آمازون با ارائه یک اتاق مجلل مجازی، به خریداران کمک می کند که گزینه های گوناگون طراحی مانند رنگ های دیوار، کفپوش و انتخاب انواع مختلف مبلمان برای کمک به ایجاد یک اتاق نشیمن مورد دلخواه انتخاب کنند. همچنین می توانند روی دکمه اضافه کردن به سبد خرید کلیک کرده و هر چیزی که در تصویر می بینند را خریداری کنند. این ویژگی اکنون به صورت live وجود دارد و این شرکت تائید کرده است که در حال تست این موضوع روی وبسایت آمازون و اپلیکیشن موبایلی آمازون است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها