صفحه یوتیوب معترض بزرگ آمریکا نیز حذف شد

0
515

کالاسودا_یک شبکه اجتماعی دیگر صفحه ی الکس جونز را از روی پلتفرم خود حذف کرد.بعد از ممنوعیت صفحه الکس جونز در پادکست اپل و فیسبوک ، گوگل هم به دلیل عدم رعایت سیاست ها و قوانین این شرکت ویدیوهای الکس جونز را از روی برنامه یوتیوب خود پاک کرد.

پیج الکس جونز در یوتیوب حدود ۲.۴ میلیون دنبال کننده داشت که بعد از جریانات اخیر به طور کامل از روی این شبکه حذف شد.

یوتیوب جز اولین شبکه های اجتماعی بود که این برنامه را محکوم کرد.این برنامه به دلیل سیاست های جنگ طلبانه و خطر برای کودکان به طور کامل حذف شد.

چهار ویدیو این برنامه به طور کامل از روی سایت ها حذف شد و مجری هم به همین دلیل ۹۰ روز ممنوع از فعالیت گردید.

یوتیوب در پیامی اعلام کرد : (( ما شدیدا روی موضوعات سخنان تفرقه انگیز و آزار و اذیت کودکان حساس هستیم.

ما این قوانین و سیاست ها را برای محتواهای ویدیویی نظر گرفته ایم و امیدواریم که تولیدکنندگان محتوا این قوانین را رعایت کنند.

ما همچنین در سه مرتبه به کاربران هشدار می دهیم و در صورت عدم رعایت قوانین اکانت آنها محدود خواهد شد. ))

یوتیوب در مورد این هشدارها جزئیاتی را اعلام نکرد ولی به نظر می رسد که قوانین سفت و سختی را برای شبکه ی خود در نظر گرفته است که همه افراد باید در همان چارچوب کارهای خود را پیگیری کنند.

سخنگوی یوتیوب اعلام کرد : (( تمام کاربران ما در زمان عضویت سیاست ها و قوانین ما را قبول می کنند و زمانی که کاربری از سیاست های ما تخطی کند ، اکانت کاربری فرد بسته می شود.))

هفته گذشته هم اسپاتیفای پادکست های الکس جونز را به طور کامل از روی برنامه خود حذف کرد.

توضیحاتی در مورد یوتیوب

بیشتر ویدئوهای این شرکت توسط افراد عادی و بعضی از ویدئوها توسط شرکت‌ها و رسانه‌هایی مانند سی‌بی‌اس، بی‌بی‌سی، هیولو، ویوو و برخی سازمان‌های دیگر و برخی توسط خود یوتیوب بارگذاری شوند. افراد ثبت نام نکرده می‌توانند ویدئوها را تماشا کنند، افراد ثبت نام کرده می‌توانند ویدئوها را در کانالشان بارگذاری کنند. فقط کاربران ثبت نام شده ی که اثبات می‌کنند به سن ۱۸ سال رسیده‌اند اجازه ی  بارگذاری ویدئوهایی با محتوای احتمالی توهین‌آمیز را دارند. سرانجام این شرکت توسط شرکت ال‌ال‌سی پایه‌گذاری شد و در نوامبر ۲۰۰۶، توسط شرکت گوگل با قیمت ۱٫۶۵ میلیارد دلار آمریکا خریداری شد و هم‌اکنون از شاخه‌های گوگل است.

در سال ۲۰۱۰ پس از کناره‌گیری چاد هرلی از سمت مدیریت کل یوتیوب، سالار کمانگر، یکی از ایرانیان آمریکا به عنوان مدیر کل یوتیوب منصوب شد.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها