فیسبوک پیچ معترض بزرگ آمریکا را حذف کرد

0
346

کالاسودا_این پیج خشونت پراکنی می کرد و مهاجران ، مسلمانان و افراد عادی را تخریب می کرد این موضوعی بود که فیسبوک در پیامی اعلام کرد.

فیسبوک چهار پیچ مربوط به متعرض بزرگ آمریکا و تئورسین توطئه الکس جونز را به طور کامل حذف کرد و گفت که این کانال ها از سیاست های این شرکت تخطی کرده است.

این تصمیم جز تصمیم های بزرگ فیسبوک در زمینه پاک کردن پیج افراد می باشد.هفته گذشته این شرکت ۴ ویدیو اخیر جونز را در تعلیق کرد.اگرچه این موضوع باعث جلوگیری از ادامه فعالیت جونز و همکارانش نگردید و او محتواهای جدیدتری را روی پیج خود آپلود کرد.

حالا چهار پیج الکس جونز به طور کامل از روی این شبکه اجتماعی پاک شده است.اگر الان به پیج های الکس جونز سر بزنید با پیام (( متاسفیم ، این محتوا قابل نمایش نمی باشد )) مواجه می شوید.

در حرکتی غیر منتظره اپل نیز پادکست های الکس جونز را به طور کامل از روی iTunes حذف کرد. اپل هم در پیامی نوشت : (( اپل سخنان نفرت آمیز را تحمل نمی کند ))

۴ پیج به دلیل سخنان نفرت آمیز نه اخبار جعلی حذف شد

فیسبوک دلیل تصمیمات خود را بیانیه ای توضیح داد : (( این صفحات به دلیل عدم رعایت قوانین و سیاست های فیسبوک حذف شد.تخطی از قوانین و مقررات فیسبوک از نظر ما کاملا ممنوع می باشد و باید هر کاربری از این قوانین پیروی کند. ))

توضیحات در مورد فیسبوک

سیستم های پیگیری و جستجوگر فیسبوک در ماه های اخیر مورد انتقاد خیلی از افراد قرار گرفته است اما این تصمیمات اخیر مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفت. تفرقه افکنی و نظرات توطئه آمیز می تواند برای جامعه ای مضر و اشتباه باشد.

شبکه اجتماعی فیسبوک ، یک سرویس شبکه اجتماعی برخط است که در ۴ فوریه سال ۲۰۰۴ میلادی توسط مارک زاکربرگ و دوستانش ادواردو سورین، اندرو مک‌کالم، داستین موسکوویتز و کریس هیوز در دانشگاه هاروارد به وجود آمد.در ابتدا نام‌نویسی در این وبگاه به دانشجویان دانشگاه هاروارد محدود بود. اما با گذشت زمان درب آن برای دانشگاه‌های شهر بوستون، آیوی لیگ و دانشگاه استنفورد نیز گشوده‌شد. پس از افزوده‌شدن دانشگاه‌های مختلف و دبیرستان‌ها به لیست مجاز عضویت در فیس‌بوک، عضویت در آن به تدریج در دسترس تمامی افراد بالای ۱۳ سال در سراسر دنیا قرار گرفت.این شبکه اجتماعی تاکنون حدود ۱ میلیارد عضو دارد و علاقمندان مخصوص به خود را دارا می باشد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها