طبق آمارها ios 12 محبوب تر از ios 11 است

0
905

Image result for Ios 12 vs ios11کالاسودا – آمارهای اخیر از اپل نشان می دهد که نزدیک به 46% در گوشی هایی که واجد شرایط دریافت آپدیت جدید این سیستم عامل بودند، آن را نصب کرده اند.

شرکت تحلیلی Mixpanel گزارشی را منتشر کرده و طی آن بیان کرده است که 46 درصد از دستگاه های ios موجود آپدیت ios 12 را دریافت کرده اند. به نظر می رسد که میزان انطباق پذیری کاربران در ios 12 به تدریج از ios 11 پیشی بگیرد و میزان ارتقای روزانه این سیستم عامل جدید پیشرفت های خوبی را در این قضیه نشان می دهد و این موضوع می تواند به بهینه سازی و حذف مشکلات متداول ios 11 برگردد که باگ های ان بسیاری از کاربران را اذیت کرد.

میزان انطابق سریع کاربران با ios 12 می تواند نشانه خوبی برای مورد توجه قرار گرفتن این آپدیت درست چند هفته پس از عرضه آن باشد. این همچنین نشان دهنده این است که اپل به وعده های خود عمل کرده و عملکرد کلی دستگاه را خصوصا در دستگاه های قدیمی تر بهبود بخشیده و در این راه از آزمایش ها و تست های زیادی استفاده کرده است.

البته این به روزرسانی نیز کاملا بی عیب و نقص نیست، چرا که برخی از کاربران آیفون XS مسائلی مربوط به شارژ را مطرح کرده اند که به نظر می رسد مشکلات مربوط به نرم افزار است. همچنین کاربرانی دیگر مسائل مربوط به اینترنت LTE را تجربه کرده اند که هنوز مشخص نیست این مشکلات سخت افزاری است یا نرم افزاری.

 

نرخ پذیرش بیشتر سیستم عامل  ios 12

 با همه این تفاسیر میزان ارتقا به آپدیت ios 12 نسبت به نسخه پیشین این سیستم عامل در سال گذشته بیشتر بوده است. همچنین 7.18 درصد از دستگاه ها نیز همچنین به کار کردن با نسخه قدیمی خود ادامه داده اند. جالب است بدانید که نرخ پذیرش ios 12 در همین زمان در سال گذشته نسبت به ios 11 بیشتر است.

در 3 اکتبر 2017 که دو هفته پس از انتشار ios 11 بود، این سیستم عال تنها در 38.5 درصد از دستگاه ها نصب شده بود، اما طبق داده های این شرکت تحلیلی، این میزان نصب در دو هفته پس از انتشار ios 12 به میزان 8 درصد بیشتر و رقم 46 درصد است. این رقم انطباق بیشتر شبیه به نرخ پذیرش ios 10 است که در سال 2016 عرضه شد و در دو هفته پس از انتشار آپدیت جدید این سیستم عامل، به میزان 48.16 درصد روی سیستم عامل ها نصب شد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها