ظاهر گوشی موبایل وان پلاس7 مشخص است؛ موبایلی فاقد بریدگی صفحه نمایش

0
218

ظاهر گوشی موبایل وان پلاس7 فاش شد. گوشی موبایل وان پلاس 7 بدون شک یکی از جذاب ترین گوشی های هوشمند سال جاری لقب خواهد گرفت. روز گذشته اخباری منتشر شده که ظاهر گوشی موبایل وان پلاس7 را منتشر کرد. این ظاهر مطابق شایعات پیرامون وان پلاس است.

در مورد زمان رونمایی از این گوشی هوشمند هنوز اخبار رسمی اعلام نشده است اما به نظر این گوشی هوشمند تا دو ماه آینده به صورت رسمی رونمایی می شود. قیمت این محصول نیز شرایطی مشابه دارد و وان پلاس در این مورد نیز سکوت اعلام کرده است اما به نظر می رسد این گوشی هوشمند در مقایسه با نسخه قبلی گران تر باشد از این رو باید شاهد رونمایی این گوشی هوشمند در نسخه های مختلف با قیمتی بالاتر از 600 دلار را داشته باشیم.

بر اساس اخبار منتشر شده ظاهر گوشی موبایل وان پلاس7 بسیار جذاب خواهد بود و در سالی که تمام کمپانی های سازنده روی به بریدگی صفحه نمایش آورده اند این کمپانی از دوربین سلفی پاپ آپ بهره می برد. این موضوع باعث یکپارچه تر شدن صفحه نمایش این پرچمدار می شود. از این رو می توان انتظار نسبت صفحه نمایش به بدنه 95 درصدی را شاهد خواهیم بود. وان پلاس در این گوشی هوشمند نیزفاقد  جک 3.5 میلی متری خواهد بود.

از نظر سخت افزاری نیز این گوشی هوشمند بدون شک با پردازنده اسنپدراگون 855 روانه بازار فروش خواهد شد. این گوشی هوشمند در نسخه های 6، 8 و 12 گیگابایتی روانه بازار فروش خواهد شد. این گوشی هوشمند در حافظه داخلی های 128 و 512 گیگابایتی روانه بازار فروش خواهد شد و در این محصول به احتمال زیاد شاهد باتری 4000 میلی آمپری نیز خواهیم بود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها