عرضه‌ی AirTags در کنار آیفون 12 و اپل واچ 6 در اکتبر

0
54

شایعه شده اپل در اواخر ماه اکتبر از تگ‌های اسرار آمیز AirTags، آیفون 12، اپل واچ سری 6 و محصولات جدید خود را رونمایی می‌کند. طبق شایعات این غول فناوری در نیمه آخر ماه اکتبر مراسمی برای رونمایی از دستگاه‌های جدید خود برگزار خواهد کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از techtimes، طبق گفته Mac Rumors، سری AppleWatch Series 6، محبوب‌ترین گوشی هوشمند جهان، آیفون 12 و AirTags در ماه اکتبر عرضه خواهند شد.

این شایعات توسط اپل تأیید نشده است.

AirTags، چیست؟

AirTags به معنای واقعی کلمه همان چیزی که هست نامگذاری شده است، تگی با ابعاد کوچک، شبیه یک سکه، به اکثر دستگاه‌ها مانند کلیدها، کیف پول‌ها، لوازم جانبی و سایر اشیای متصل می‌شود.

این دستگاه‌های سکه مانند بسیار مفید هستند، به ویژه هنگامی که اشیا شما گم می‌شوند. AirTags برای ردیابی دستگاه اپل شما مانند ردیاب مکانی GPS عمل می‌کند.

اپل قرار است سالی دو بار، یک بار در بهار و یک بار در پاییز، فناوری‌های جدیدی را به مشتریان وفاداران خود عرضه کند. در ماه جولای، اپل تأیید کرد که آیفون‌های خود را بسیار دیرتر از تاریخ همیشگی ماه سپتامبر، به بازار عرضه می‌کند. در حال حاضر، قیمت‌های فاش شده برای سری آیفون 12 از 699 دلار تا 1200 دلار در چهار مدل و گزینه‌های مختلف متغیر است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها