شرکت مایکروسافت عرضه به روزرسانی ویندوز 10 را متوقف کرد

0
659
شرکت مایکروسافت عرضه به روزرسانی ویندوز 10 را متوقف کرد

شرکت مایکروسافت عرضه به روزرسانی ویندوز 10 را متوقف کردکالاسودا_ به تازگی خبری در مورد شرکت مایکروسافت منتشر شده است که نشان می دهد این شرکت از ارائه به روزرسانی ویندوز 10 جلوگیری کرده است. دلیل آن هم یک باگ قوی است که برای کاربران مشکل ایجاد می کند.

مشکلات جدید به روزرسانی ویندوز 10

شرکت مایکروسافت از ارائه به روزرسانی ویندوز 10 جلوگیری کرده است. این شرکت بزرگ به روزرسانی جدید ویندوز 10 را در مراسم Surface ها در همین هفته رونمایی کرد اما به نظرم می رسد که این افزونه دارای یک باگ است که اطلاعات کاربران را حذف می کند. شرکت مایکروسافت در اظهار نظری اعلام کرده است:« ما ارائه به روزرسانی سال 2018 ویندوز 10 را متوقف کرده ایم زیرا تحقیقات نشان می دهد که این به روزرسانی اطلاعات کاربران بعد از فرآیند خود پاک می کند.

ارائه راه حل از سوی شرکت مایکروسافت

شرکت مایکروسافت پیشنهاد کرده است که افرادی که قربانی این باگ شده اند به صورت مستقیم با شرکت ارتباط برقرار کنند و اگر شما به صورت دستی این به روزرسانی را دانلود کرده اید تا زمان ارائه خبرهای جدید این فایل را نصب نکنند. هنوز مشخص نیست چه تعداد کاربر دچار مشکلات این باگ شده اند اما اگر این تعداد کوچک باشد می توان خیلی سریع تر این مشکل را حل کرد.

شرکت مایکروسافت عرضه به روزرسانی ویندوز 10 را متوقف کرد

تعلیق ارائه نسخه جدید به روزرسانی ویندوز 10

خیلی از افراد از کمک کردند تا نسخه آزمایشی ویندوز 10 به خوبی اجرا شود اما این شرکت به نظر می رسد که مشکلاتی در زمینه کیفیت به روزرسانی های جدید پیدا کرده است. شرکت مایکروسافت زمان ارائه به روزرسانی ماه آوریل ویندوز 10 را به دلیل مشکلات صفحه آبی به تاخیر انداخت اما این مشکلات دقیقا قبل رسیدن به تعداد کاربران زیاد پدیدار شد. شرکت مایکروسافت قصد داشت تا نسخه جدید به روزرسانی ویندوز 10 را سه شنبه آینده به بازار عرضه کند اما حالا با توجه به مشکلات اخیر این موضوع متوقف شده است و این زمان تا حل شدن مشکل ادامه خواهد داشت.

باید دید که شرکت مایکروسافت چه تصمیمی در مورد این به روزرسانی و باگ های موجود خواهد گرفت و راه حلی پیشنهادی آن ها چه خواهد بود ، همه ی این موضوعات تا چند روز آینده مشخص خواهد شد. قطعا چنین اتفاقی می تواند روی محصولات جدید شرکت مایکروسافت تاثیر منفی بگذارد. امیدواریم که این باگ تا چند روز آینده برطرف شود.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها