تضمین کیفیت عکس گوشی‌های آینده اپل با هوش مصنوعی

0
3918

اپل قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی و اشعه مادون قرمز عکس های بهتری برای آیفون های آینده رقم بزند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از Mashable، کیفیت عکس های ثبت شده توسط گوشی های هوشمند اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است و اپل برای اطمینان از کیفیت تصاویر گوشی های خود، شرکتی به نام Spectral Edge را به دست آوردی تا مطمئن شود که عکس های آیفون ها در آینده بهتر به نظر خواهند رسید و پیشرفت می‌کنند.

پیشرفت در عکس گوشی‌های آینده اپل

همانطور که بلومبرگ گزارش می دهد ، شرکت Spectral Edge در کمبریج انگلستان مستقر است و بر توسعه فناوری ای متمرکز شده است که عکس هایی را که به طور خودکار عکس می گیریم بهبود می بخشد.

این شرکت قرار است این کار را با استفاده از ترکیبی از ثبت نسخه مادون قرمز از هر عکس گرفته شده و سپس استفاده از یادگیری ماشیین برای تقویت آن تصویر انجام دهد. نتیجه نهایی یک عکس با جزئیات بیشتر و رنگ های دقیق تر است.

بدیهی است که اپل تحت تاثیر کاری که Spectral Edge انجام می داد قرار گرفته است زیرا این شرکت را خریداری کرده است. اگرچه هنوز هیچ اطلاعیه رسمی در این خصوص منتشر نشده است ، اما پیتر رونالد دنوود اکنون به عنوان مدیر شرکت معرفی شده است. او به عنوان یکی از وکلای شرکت اپل شناخته می شود. این بیانگر این است که او از سمت اعضای هیئت مدیره فسخ شده اما اکنون به نوعی به اپل بازگشته است.

اپل در کمبریج در زمینه تحقیق و توسعه محصول حضوری فعال دارد ، بنابراین به نظر می رسد این فناوری و هرچه از تیم Spectral Edge باقیمانده است در آنجا ادغام می شود ، یا اپل می تواند هر دو مکان را در سطح شهر فعال نگهدارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها