فاش شدن مشخصات آیفون 12 پرو مکس از روی کیس

0
307

اپل طی چند هفته آتی از اولین سری گوشی‌های هوشمند 5G خود رونمایی می‌کند. طبق پیش بینی‌های قبلی، سری آیفون 12 اپل حداقل دارای چهار مدل متفاوت خواهد بود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، اخبار منتشر شده در توئیتر از طریق laobaiTD، کاور شیشه‌ای آیفون 12 پرو جدید را نشان می‌دهد. این کیس نشان می‌دهد که دستگاه دارای تنظیم دوربین سه گانه و همچنین طرح LiDAR است. این تصویر همچنین پنجمین حفره‌ی پشت این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد که احتمالاً به فلاش اختصاص دارد.

اگرچه آیفون‌های جدید معمولاً در اواخر ماه سپتامبر در دسترس قرار می‌گیرند؛ اما اپل به تازگی اعلام کرده است که آیفون‌های جدید در چند هفته آینده در دسترس خواهند بود. ظبق برآوردها تولید سری آیفون 12 امسال به 80 میلیون دستگاه می‌رسد و سری جدید از تراشه‌های 5 نانومتری Bionic A14 استفاده خواهند کرد.

مشخصات ویژه سری آیفون 12

طبق شایعات امسال اپل چهار آیفون 12 را روانه بازار خواهد کرد که شامل مدل اقتصادی 5.4 اینچی آیفون 12، آیفون 12 پلاس 6.1 اینچی، آیفون 12 پرو 6.1 اینچی و آیفون 12 پرو مکس 6.8 اینچی است. هر چهار مدل از نمایشگرهای OLED استفاده کرده و از 5G پشتیبانی می‌کنند. مدل‌های سطح پایین از دوربین‌های دوگانه و 4 گیگابایت رم بهره می‌برند؛ در حالی که مدل‌های Pro با دوربین اصلی سه گانه عرضه شوند. مدل‌های Pro همچنین با 6 گیگابایت رم و صفحه نمایش 120 هرتز ProMotion تولید می‌شوند.

همچنین گزارش‌هایی حاکی از آن است که سری آیفون 12 دارای نسخه 4G نیز خواهند بود. بر اساس این گزارش، این گوشی هوشمند دارای مدل 5.4 اینچی و 6.1 اینچی با نمایشگر LCD خواهد بود.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها