فروش آنلاین محصولات حزب نازی مدیرعامل آمازون را به دردسر انداخت

0
440

کالاسودا_چند وقت قبل خبری در مورد فروش محصولات حزب نازی منتشر شد.درحالی که آمازون در حال فروش محصولات خود در جشنواره سالانه خود به نام Prime Day می باشد ، این کمپانی هنوز هم درگیر گلایه ها و انتقادات در زمینه فروش محصولات تفرقه انگیز بر روی سایت خود می باشد ، به تازگی هم یکی وکلای مطرح و مشهور آمریکایی به بررسی موشکافانه این موضوع پرداخته و انتقادهای خود را در این زمینه مطرح کرده است.

اوایل این ماه ، خبری به گوش همگان رسید که دو گروه طرفداری کشف شدند که محصولات تبلیغاتی حزب نازی را در سایت آمازون به فروش می رساندند مانند لباس یک تکه نوزاد با نقش صلیب سوخته یا اسپینر با نقش و نگار حزب نازی.در این گزارش همچنین گفته شد که یک سری نویسنده نژادپرست در کیندل هم محصولاتی را برای فروش به عرضه گذاشته بودند.این کمپانی تمام این محصولات را حذف کرد ولی این انتقاد جز انتقاداتی بود که این شرکت در چند سال اخیر با آن مواجه شده است.

آمازون چند سالی می شود که با این انتقادات روبروست

آقای کیث الیسون وکیل دادگستری آمریکا سوالاتی را طی نامه ای از این شرکت داشته است. در این نامه که مستقیما برای جف بزوس ارسال شده است ، این وکیل گلایه هایی در زمینه ی فروش محصولات تفرقه انگیز و منفور و نژادپرستی داشته است و اینکه چرا این شرکت اجازه می دهد این گروهک ها منبع درآمدی بدین طریق داشته باشند.

آقای الیسون در این نامه نوشته است : (( به لحاظ تاریخی ، آمازون به خوبی با این مشکلات برخورد نمی کند و اجازه می دهد که گروهک ها نژادپرست و تفرقه انگیز وسایل خود را در این سایت به فروش برسانند یا حتی مطالب خود را منتشر کنند. ))

در این نامه سوالات بسیاری مطرح شده است که می خواهیم به چند مورد آن اشاره کنیم : شرکت آمازون از فروش این وسایل چه مقدار سود داشته است؟چرا آمازون به سیاست های خود پایبند نیست؟آیا این شرکت می تواند از انتشار این محصولات جلوگیری کند؟

سخنگوی آمازون اعلام کرد : (( تمام کاربران ما باید قوانین و سیاست های ما را به خوبی رعایت کنند تا اکانت های آنها در آینده بسته نشود. ))

الیسون درخواست کرده که جواب این سوالات را تا ۳۱ جولای اعلام کند.

امیدواریم که از این خبر لذت برده باشید.شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها