فروش امیدوارکننده گوپرو در سه ماه اول سال ۲۰۱۸

0
351

کالاسودا –  بر کسی پوشیده نیست که شرکت Gopro مدتی پیش با کشمکش هایی بر سر سود خود روبرو بود. نتایج فروش سه ماهه اول ۲۰۱۸ نشان میدهد که این شرکت فروش خوبی را در پیش گرفته و میتوان به سوددهی بیشتر امیدواربود.

این شرکت رشد میانگین ۳ درصد طی این سه ماه داشته است، با این حال هنوز جبران افت فروش ماههای قبل را نکرده است اما آنها امیدوارند که این رشد همچنان در ماههای بعدی ۲۰۱۸ نیز ادامه داشته باشد.

طبق گفته این شرکت، آنها در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸، ۲۰۲ میلیون دلار درآمد داشته اند. انها سال پیش ۷ درصد افت فروش داشته اند و انتظار دارند با محصولاتی که سه ماهه بعدی عرضه میکنند این کاهش را جبران کنند تقریبا زمانی که فروشگاههای والمارت و تارگت شروع به فروش آخرین محصول دوربین خود کنند. مدیر عامل این شرکت نیک وودمن میگوید رشد سه ماهه اول نشان میدهد که تقاضای قابل توجهی برای محصولات ما در بازه های بعدی سال نیز وجود دارد.

این شرکت رشد فروش خود در این ماه ها را وابسته به محصول جدید خود به نام GoPro HERO میداند که در ماه مارس رونمایی شد. با  این حال همچنان دوربینهای HERO6 black و HERO5 که محصولات رهبر باشند هستند.