فروش بالای گوشی های نوکیا ؛ بازگشت یک اسطوره

1
984
فروش بالای گوشی های نوکیا ؛ بازگشت یک اسطوره

شرکت HMD به تازگی اعلام کرده است که حدود 70 میلیون گوشی نوکیا طی 2 سال گذشته فروخته است. این شرکت در اول دسامبر 2016 در فنلاند تاسیس شد و حق انحصاری استفاده از برند نوکیا را به مدت ۱۰ سال از مایکروسافت موبایل خریداری کرد.

مشتریان میلیونی نوکیا از چه قشری بودند؟

این شرکت حدود یک ماه پس از تاسیس تا کنون حدود 70 میلیون گوشی با نام تجاری نوکیا فروخته است. توجه داشته باشید که این رقم شامل فروش هم گوشی های هوشمند اندرویدی و هم گوشی های جدید این شرکت است. جالب است که از این 70 میلیون، 56 میلیون گوشی به جنس مذکر با محدوده سنی بالای 35 سال فروخته شده است که احتمالا به دلیل سن شان با نام نوکیا آشنایی بیشتری داشتند. شرکت HMD در تلاش است تا پروموشن هایی را بر ترغیب مخاطبان زیر 20 سال نیز ارائه کند. تمرکز این شرکت در آینده عرضه و فروش تعداد بیشتر گوشی برای محدوده سنی 20 تا 35 ساله است.

دلیل فروش بالای گوشی های نوکیا چه بود؟

 همچنین یکی از دلایل موفقیت ذکر شده و فروش بالای گوشی های نوکیا طی این دو سال از جانب شرکت قیمت ارزان دستگاه های میان رده بوده که مورد توجه تر از پرچمداران این شرکت واقع شده است. به نظر می رسد که نوکیا 8 سیروکو نتوانست انتظارات را در حد میان رده های این برند هم از جانب مشتریان و هم خود شرکت برآورده کند. نوکیا هنوز صحبتی در مورد عرضه نوکیا 9 نکرده است اما اخیرا گوشی نوکیا 8.1 خود را رونمایی کرده است.دلیل فروش بالای گوشی های نوکیا چه بود؟

محبوب ترین گوشی های فروخته شده چه مدل هایی بودند؟

محبوب ترین گوشی های نوکیا که فروش رفتند در بازه قیمتی 300 تا 400 یورو بودند. نوکیا 6.1 یکی از پر فروش ترین گوشی های نوکیا در سطح جهان شد. اگر چه این ادعا احتمالا با قیمت گذاری این گوشی و بازارهایی که در حال حاضر در آنها فروخته می شود، مرتبط است. علاوه بر این، نوکیا اعلام کرد که گوشی های مدل نوکیا ۷ پلاس و نوکیا 3.1 نیز در میان کاربران خصوصا آلمان به شدت محبوب بوده اند.

رشد خوب نوکیا

در مدت کوتاهی که از فعالیت HMD می گذرد، این شرکت موفقیت های بسیاری را به دست آورده و رشد بسیار خوبی را در بازار تجربه کرده است، تا جایی که نوکیا اکنون در لیست ۵ شرکت برتر فروشنده گوشی های موبایل در اروپا قرار گرفته است. آیا شما تا کنون گوشی نوکیا داشته اید و از آن راضی بودید؟ اگر بخواهید گوشی جدیدی برای خود انتخاب کنید، آیا این برند یکی از انتخاب های شما خواهد بود؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
احسان
احسان
5 سال پیش

سلام
من نوکیا 7 پلاس خریدم
واقعا عالیه. سخت افزار قوی و دوربین بسیار خوب و قیمت مناسب. پشتیبانی خوب نرم افزاری که اندروید 9 رو خیلی سریع ارائه کرد. ویکی از محسناتش اندروید خامش هست که دستکاری نشده
البته هنوز جای کار داره تا جزء 3 برند برتر بشه ولی ارزش خرید بالایی نسبت به گوشی های چینی و حتی سامسونگ داره