میان رده ۲۵۰ دلاری؛تنها انتخاب طرفداران قلم استایلوس الجی

0
437

کالاسودا- فروش میان رده جذاب الجی آغاز شد. گوشی هوشمند LG Stylo 4 که میان رده کمپانی مشهور الجی در سال جاری محسوب می شود و شباهت های بسیاری به پرچم دار سال های گذشته سامسونگ یعنی گلکسی نوت۸ دارد . الجی از دید ساختاری تلاش کرده است که خود را این مدل برساند تا بتواند بر اساس این موضوع طرفداران گوشی های قلم دار را به سمت خود بکشاند. این کمپانی کره ایی فروش این میان رده را در آمازون پرایم شروع شده است و پیشبینی می شود در روز هایی که میان رده بدون قلم در بازار جهانی وجود ندارد فروش بسیار خوبی داشته باشد و سود قابل توجهی را برای این برند قدیمی به همراه آورد.

گوشی هوشمند LG Stylo 4 از همان ابتدا به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه معرفی شد حال با امید یک فروش خوب وارد بازار موبایل شده است . این گوشی هوشمند از پردازنده بسیار قدرتمندی بهره نمی برد و از پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ استفاده کرده است که به نظر زیاد قدرتمند نمی آید البته پردازنده های سری ۴۰۰ کوالکام تجربه های موفقی را در بازار رقم زده است و آخرین دستاورد آن نیز چردازنده اسنپدراگون ۴۳۰ در گران ترین گوشی سریY هواوی در سال ۲۰۱۸ بوده است. در کنار این پردازنده صفحه نمایش بسیار بزرگ ۶.۲ اینچی قرار دارد که برای کار با قلم منحصر به فرد است . این گوشی هوشمند دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ است که می تواند صفحه نمایش این گوشی هوشمند را در کنار قلم بسیار برای افرادی که برای امور روز مره خود به یک قلم و صفحه نمایش بزرگ نیاز دارند بسیار کاربردی باشد.

LG Stylo 4 به دلیل داشتن صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت و یک پردازنده نسبتا پرمصرف از باتری قدرتمند ۳۳۰۰ میلی آمپری استفاده کرده است که با توجه به شرایط موجود میان گوشی های دیگر بازار می توانست بهتر عمل کند اما به هر حال این باتری نقطه ضعف نیز نمی تواند برای کاربران باشد. اما شاید تامل برانگیز ترین بخش ماجرا رم نرم افزاری ۲ گیگابایتی برای یک گوشی ۲۵۰ دلاری باشد که در سال جاری هواوی گوشی های این رده قیمت را با رم نرم افزاری ۴ گیگابایتی روانه بازار می کند و این موضوع بسیار آزار دهنده خواهد بود الجی در این میان از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی استفاده کرده است که قابلیت اضافه کردن رم میکرو اس دی نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است. که در کنار سیستم عامل اندروید ۸.۱ برای کاربران آماه شده است.

کمپانی کره ایی الجی در بخش دوربین از یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یک لنز ۵ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته است و به نظر عملکرد خوبی را به همراه خواهد داشت.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها