وایمو با مترو فینیکس همکاری می کند

0
341

کالاسودا – وایمو اعلام کرد که این شرکت همکاری جدیدی را با مترو Valley  در فینیکس آغاز خواهد کرد.

شرکت خودروهای خودران الفابت یعنی وایمو، امروز اعلام کرد که با مترو valley که ارائه دهنده خدمات حمل و نقل عمومی در منطقه فینیکس است، همکاری می کند. ایده این همکاری، برای وایمو این است که از خودروهای خود برای رساندن مسافران در طرحی موسوم به Last mile استفاده کند.

 اساسا وایمو در پی پر کردن این شکاف است که از سیستم مترو ولی و مسافران آن به نفع خود بیشترین استفاده را ببرد و مسافرین را نیز در امنیت کامل به مقصد برساند. در حال حاضر، این سیستم Last mile نامیده می شود، و بیشتر برای مسافرینی که در حومه شهر فینیکس زندگی کرده و می خواهند خود را با اخرین قطار به شهر رسانده و در امنیت کامل منتقل شوند مناسب است.

وایمو هنوز ذکر نکرده است که چگونه قصد دارد از این سرویس کسب درآمد کند اما مطمئنا این برنامه برای افرادی که Early Rider یا اولین مسافرین این سرویس خواهند بود برنامه های جذابی در پیش دارد و با ساختار قیمتگذاری بهتر و پیشنهادات تخفیفی، خدمات را برای آنها پوشش خواهد داد.

در حقیقت، سفر ۱۱.۳ مایلی حدود ۱۹ دلار هزینه بر خواهد بود. بنابراین قیمتها احتمالا در ابتدای کار مشابه با اوبر و لیفت باشد. سخنگوی وایمو در این خصوص می گوید: این قیمت ها منعکس کننده مدل های قیمتگذاری مختلف در دسترس هستند. و می تواند گزینه های بعدی در خصوص این قیمتگذاری را از افرادی که به آن فیدبک می دهند دریافت کند.

هیچ تاریخی برای شروع این مشارکت فعلا اعلام نشده است و هم وایمو و هم Valley Metro انتظار دارند تا در ماه اگوست این همکاری را به صورت جدی شروع به کار کنند. وایمو اعتقاد دارد که این برنامه را سال آینده برای Valley Metro RideChoice نیز پیاده کند که تاکسی هایی با تخفیف ویژه برای افراد معلول و سالمندان ارائه دهد.

 زیرا این افراد به احتمال زیاد افرادی هستند که خدمات حمل و نقل عمومی سنتی در منطقه فینیکس استفاده می کنند و می توانند مشتریان دائم این سرویس امن باشند. وایمو با تمرکز بر روی این منطقه می تواند ان را تبدیل به شهری متفاوت از نظر همکاری سرویس های خودران با مترو کند.

متروی منطقه فینیکس به عنوان مترو حمل و نقل منطقه ای این شهر در آریزونا شناخته میشود که تمام عملیات حمل و نقل عمومی را اجرا می کند.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید