فروش گوشی موبایل ردمی نوت 7 در سه ماهه اخیر قدرتنمایی این برند را به رخ می کشد

0
572

فروش گوشی موبایل ردمی نوت 7 خیره کننده است. این گوشی هوشمند حدود سه ماه پیش به صورت رسمی رونمایی شد و در این مدت شیائومی توانسته جدود 4 میلیون از این گوشی هوشمند به فروش برساند. با این وجود شاهد فروش گوشی موبایل ردمی نوت 7 به ازای هر ماه 1.3 میلیون دستگاه است که رکورد بسیار خوبی به نظر می آید. البته این موضوع را در نظر باید گرفت که به احتمال زیاد فروش گوشی موبایل ردمی نوت 7 پرو نیز شامل این خبر می شود. هرچند شیائومی هنوز در مورد این موضوع خبری را منتشر نکرده است.
این گوشی هوشمند قابلیت های بسیار خوبی دارد و قبل از رونمایی نیز می توانستیم فروش بالای این گوشی هوشمند را تصویر کنیم. در ادامه قصد داریم به مرور برخی از ویژگی های جالب توجه این گوشی هوشمند 150 یورویی بپردازیم.
این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.3 اینچی به همراه حفره صفحه نمایش عرضه می شود. نسبت تصویر 19.5 به 9 و رزولوشن فول اچ دی پلاس بدون شک برای یک گوشی هوشمند خوش قیمت فوق العاده خواهد بود.
این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 660 بهره می برد و حضور اندروید 9 در کنار رم های نرم افزاری شش، چهار و سه گیگابایتی به خوبی قدرت بالای این گوشی هوشمند را به کاربران نشان می دهد. این گوشی هوشمند با حافظه های داخلی 64 و 32 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد
گوشی هوشمند Redmi Note7   با لنزهای 48 و 5 مگاپیکسلی روانه بازار فروش می شود و لنز 48 مگاپیکسلی برای یک گوشی هوشمند خوش قیمت بسیار جالب توجه خواهد بود. شیائومی برای دوربین سلفی این گوشی موبایل نیز یک لنز 13 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها