رکورد گینس شکسته شد: بزرگترین مجموعه دار بازی های ویدئویی کیست؟

0
1408

اگر فکر می کنید که تعداد بازی های ویدئوی شما زیاد است، خوب است نگاهی به تعداد بازی هایی که آنتونیو مونتیرو جمع کرده است بندازید تا دریابید که رکورد گینس در این زمینه متعلق به کیست!

این مرد که ساکن تگزاس است، یک رکورد جهانی در گینس به عنوان دارنده بزرگترین مجموعه بازی های ویدئویی به دست آورده است و تعداد آن ها را 20139 بازی ذکر کرده است. او این تعداد عنوان را در کتابخانه بزرگ خود گرد هم آورده است. شمردن تعداد تمام این بازی ها هشت روز تمام از او وقت کرده است تا بتواند این تعداد را به گینس اعلام کند.

این مجموعه ها اتاق های زیادی را در خانه او که نزدیک هوستون است پر کرده اند و همچنین سیستم های مختلفی برای این بازی ها در کنسول های مختلف در خانه او دیده می شود. عناوین بازی در این لیست وجود دارند که بسیاری از آنها دیگر ساخته نمی شوند و شاید تعدادی از آنها نایاب و قیمتی نیز باشند.

از این تعداد بیش از 1000 بازی متعلق به پلی استیشن 1، 2، 3 برای کاربران آمریکای شمالی، بیش از 900 بازی پلی استیشن 4 و PS Vita، و مجموعه کامل بازی های ایکس باکس و ایکس باکس 360 درجه است. همچنین 500 بازی نیز متعلق به ایکس باکس وان و مجموعه کاملی از بازی های کنسول Wii U و Game Cube است. 118 بازی نیز انحصارا برای کنسول نینتندو سوئیچ، و مجموعه کامل بازی های سگا دریم کست است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها