آموزش فعال کردن گوشی های آیفون بدون سیم کارت

0
2341
آموزش فعال کردن گوشی های آیفون بدون سیم کارت

فعال کردن گوشی های آیفون بدون سیم کارت را باید موضوعی دانست که برخی از کاربران احساس می کنند امکان پذیر نیست. با این وجود روش هایی وجود دارد که می توان از آن ها به عنوان ترفند هایی برای فعال کردن گوشی آیفون بدون استفاده از سیم کارت دانست.

گاهی اوقات نیاز داریم گوشی هوشمند خود را بدون سیم کارت روشن کنیم، توجه داشته باشید که قصد دارید یک گوشی قدیمی آیفون خود  را روشن کنید و از آن ها برای پخش موسیقی، وب گردی و… استفاده کنید. برای این موضوع می توانید به سادگی بدون استفاده از قرار دادن سیم کارت گوشی هوشمند خود را اکتیو کنید.

فعال سازی گوشی های آیفون با استفاده از آیتونز

برای استفاده از این روش، یک گوشی هوشمند قفل شده و یک کامپیوتر نیاز دارید، توجه داشته باشید که مهم نیست که شما از ویندوز استفاده می کنید یا مک. برای این کار نیاز دارید آخرین نسخه از نرم افزار آیتونز را نصب کنید. در نظر داشته باشید که این روش بسیار کاربردی است و به وسیله آن می توانید بسیاری از گوشی های هوشمندی که نیاز به سیم کارت دارند را فعال کنید.

در گام اول گوشی آیفون خود را از طریق کابل به کامپیوتر متصل کنید. توجه داشته باشید که کابل شما باید قابلیت انتقال اطلاعات را داشته باشد. پس از اینکه آیتونز گوشی هوشمند شما را شناسایی کرد، باید گزینه Set up as new iPhone را انتخاب کنید و سپس گزینه continue را انتخاب کنید. پیامی برای شما در حالت پاپ آپ منتشر می شود و بخش  Sync with iTunes را نشان می دهد.

فعال سازی گوشی های آیفون با استفاده از آیتونز

در این بخش گزینه Get Started را انتخاب کرده و گزینه Sync را انتخاب کنید. حال صبر کنید تا روند اتصال به سیستم برقرار شود. حال می توانید گوشی هوشمند خود را از کامپیوتر جدا کنید و آن را به پایان برسانید. از این طریق گوشی شما اکتیو می شود و شما در این مراحل نیاز به اینترنت وای فای دارید.

البته در نظر داشته باشید که اگر آیتونز پیغامی را برای شما ارسال کند که شما با سیم کارت برای فعال کردن گوشی خود نیاز دارید، این احتمال وجود دارد که گوشی شما قفل شده است و نیاز دارید که آن را ریست کنید. با این وجود این روش بسیار کاربردی است.

فعال کردن گوشی هوشمند با استفاده از جیلبریک

روشی که این روزها کمتر مورد استفاده کاربران قرار می گیرد، جیلبریک کردن است. این روش به نظر جالب نیست اما می توانید از آن استفاده کنید. جیلبریک کردن باعث می شود تمام محدودیت های گوشی هوشمند شما از بین برود و می توانید از تمام بخش های گوشی هوشمند استفاده کنید. پس از جیلبریک کردن نیازی به وارد کردن سیم کارت ندارید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها