شیائومی مرکز تحقیق و توسعه با تمرکز روی فناوری های دوربین در فنلاند افتتاح کرد

0
233
شیائومی مرکز تحقیق و توسعه با تمرکز روی فناوری های دوربین در فنلاند افتتاح کرد

کمپانی شیائومی مرکز R&D خود را در کشور فنلاند افتتاح کرد. این مرکز در شهر قرار گرفته و به عنوان Xiaomi Finland Oy ثبت شده است و بر توسعه فناوری های دوربین تمرکز بسیار زیادی دارد.

کمپانی شیائومی در سال های اخیر پیشرفت های بسیار خوبی در بخش گوشی های هوشمند داشته و با استفاده از پردازنده های کمپانی کوالکام و همچنین دوربین های با کیفیت توانسته پیشرفت فروش خوبی را به دست آورد. حال اخباری به گوش می رسد که شیائومی قصد دارد بخش دوربین خود را بهبود بخشد و به نوعی به رقابت با کمپانی های سامسونگ و هواوی بپردازد.

برنامه های تحقیق و توسعه نرم افزار، سیستم های فناوری اطلاعات و تجهیزات ارتباط از راه دور دیگر اهداف این کمپانی خواهد بود. بر اساس اخبار منتشر شده دیوید آرتور فلیکس مدیرعامل شرکت شیائومی فنلاند معرفی شده است.

کمپانی شیائومی مرکز R&D خود را در کشور فنلاند افتتاح کرد

همکاری نوکیا و شیائومی برای تجهیزات زیر بنایی

 

 

حدود دو سال پیش کمپانی شیائومی با نوکیا یک توافق نامه همکاری امضا کردند که در زمینه همکاری در زمینه صدور مجوز اختراعات میان این دو شرکت بود. از این رو نوکیا موافقت کرد که تجهیزات زیربنایی شبکه را در اختیار شریک چینی خود قرار دهد و در این میان دسترسی به پروژه های غنی ثبت اختراع این کمپانی چینی را به دست آورد. حال باید دید با افتتاح این شرکت چه تغییراتی در این تفاهم نامه ایجاد می شود.

شیائومی در سال  خیر تلاش بسیار زیادی برای ورود به بازار اروپا و همچنین فروش خود در این قاره داشته و توانسته در سال های اخیر فروشگاه های متعددی را در قاره سبز افتتاح کند، شیائومی به خوبی می داند که برای اینکه خود را به سه برند پرفروش گوشی های هوشمند نزدیک کند در کنار بازار آسیا، بازار فروش گوشی های هوشمند در اروپا نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

همکاری نوکیا و شیائومی برای تجهیزات زیر بنایی

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها