منتظر معرفی هدفون جدید سامسونگ با فناوری لغو نویز در کنار گوشی نوت 10 باشید

0
281
منتظر ارائه هدفون جدید سامسونگ با فناوری لغو نویز در کنار گوشی نوت 10 باشید

سامسونگ در ارائه محصولات صوتی نیز برندی محبوب شناخته می شود و همانطور که دیدیم این برند دارای هدفون ها و اسپیکرهای زیادی است. اخیرا خبر رسیده است که هدفون جدید سامسونگ با فناوری کنسل کننده نویز در کنار پرچمدار نوت 10 سامسونگ به زودی معرفی خواهد شد.

حذف تمام نویزهای پس زمینه

گزارشی ارائه شده است که بر اساس آن سامسونگ ادعا می کند که یک جفت هدفون با ویژگی لغو نویز را معرفی خواهد کرد. ویژگی لغو نویز فعال ویژگی ای به این معنی است که تمام نویز های پس زمینه در محیط را حذف می کند تا تجربه بهتری از محتوای صوتی خود به کمک هدفون ها داشته باشید. به این ترتیب اگر در یک محیط شلوغ هدفون ها را در گوشتان بگذارید، دیگر سر و صدای محیط را نخواهید شنید.

حذف تمام نویزهای پس زمینه

ظاهر این هدفون ها شبیه ایرباد است؟

در مورد این هدفون هنوز چیزهای زیادی در حد شایعه باقی مانده است که آیا این هدفون ها بی سیم هستند یا می توان به آنها کابل متصل کرد. شاید هم مانند ایربادهای وایرلس حقیقی باشند که در گذشته از جانب شرکت سامسونگ دیده ایم. سامسونگ فروش خوبی را با Galaxy Buds های خود داشت و امیدواریم که این هدفون های شگفت انگیز نیز این موفقیت را ادامه دهند.

ظاهر این هدفون ها شبیه ایرباد است؟

زمان رونمایی 7 اگوست

با توجه به اینکه این هدفون در کنار نوت 10 رونمایی می شود، باید به زودی منتظر خبرهای بیشتری از آن باشیم. سامسونگ اعلام کرده است که گوشی نوت 10 را در تاریخ 7 آگوست یعنی کمتر از یک ماه دیگر رونمایی خواهد کرد. بنابراین اگر به دنبال جزئیات بیشتری از این محصول هستید، خبرهای اتی را چک کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها