فورد موستانگ GT500 در سال 2020 به بازار عرضه خواهد شد

0
1983
فورد موستانگ GT500 در سال 2020 به بازار عرضه خواهد شد

به تازگی خبر جالبی در مورد شرکت موستانگ و ماشین های جدید این شرکت منتشر شده که نشان می دهد فورد موستانگ GT500 در سال 2020 به بازار عرضه خواهد شد.

خودرو فورد موستانگ GT500

جدیدا صحبت های زیادی در مورد خودروهای الکترونیکی و خودران منتشر شده است ولی هنوز هم می توانید خودروی 797 اسب بخار دوج چلنجر یا 650hp شورلت کامارو خریداری کنید اما به نظر می رسد که شرکت موستانگ از جریان بازی های اسب بخار خارج شده بود و حالا به نظر می رسد که قصد دارد دوباره وارد این بازی شود. شرکت موستانگ در سال 2020 قصد دارد تا از فورد موستانگ شلبی GT500 با قدرت بالای 700 اسب بخار راهی بازار خواهد شد.

پرشتاب و پرقدرت

ما هنوز اطلاعی از مشخصات داخلی این خودرو نداریم ولی شرکت موستانگ اعلام کرده این خودرو نه تنها قدرتمند ترین خودرو خواهد بود بلکه به عنوان قوی ترین خودروی شهری نیز انتخاب خواهد شد. این قدرت توسط موتور 5.2 لیتری V8 پشتیبانی می شود. این اتفاق زیر 100 میلی ثانیه رخ خواهد داد. این قدرت می تواند نگاه هر راننده ای را به خود جلب کند. گفته می شود که صفر تا 100 این خودرو 11 ثانیه طول خواهد کشید و این موضوع می تواند جذابیت این خودرو را بیشتر خواهد کرد.خودرو فورد موستانگ GT500

مقایسه قدرت این خودرو با خودروهای دیگر

نسخه‌ی فعلی موستانگ شلبی GT500 حدود ۶۶۲ اسب ‌بخار قدرت دارد بنابر این مدل ۲۰۲۰ بدون شک بالای ۷۰۰ اسب ‌بخار قدرت در اختیار خواهد گرفت. مدل جدید فورد موستانگ شلبی GT500 شاید بالاتر از شورولت کامارو ZL1 قرار بگیرد، اما برای سبقت گرفتن از دوج چلنجر SRT Hellcat Redeye به بیش از ۷۹۷ اسب ‌بخار قدرت نیاز دارد. البته رقابت در گشتاور نزدیک‌تر خواهد بود؛ چلنجر نزدیک به ۸۱۵ نیوتن ‌متر گشتاور دارد اما GT500 جدید احتمالا بیش از ۸۸۰ نیوتن‌ متر گشتاور در چرخ‌های عقب خواهد داشت. انتظار می‌رود که GT500 با نهایت سرعت بیش از ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت، در مقایسه با چلنجر وزن کمتری هم داشته باشد.

زمان رونمایی از این خودرو و قیمت آن

فورد موستانگ شلبی GT500 مدل ۲۰۲۰ در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۹ رونمایی می‌شود و سپس پاییز همان سال، با قیمتی حدود ۷۰ هزار دلار به بازار آمریکا عرضه خواهد شد. هنوز عرضه‌ی این مدل در خارج از آمریکای شمالی تأیید نشده است؛ باید توجه داشت که تنها نسخه‌های ۴ سیلندر ۲.۳ لیتر توربوشارژ و ۸ سیلندر V شکل GT فورد موستانگ در خارج از آمریکا فروخته می‌شوند.

نظر شما در مورد خودرو جدید شرکت موستانگ چیست؟ آیا این خودرو می تواند نگاه کاربران را به خود جلب کند یا خیر؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها