فیسبوک به زودی افزونه جذاب را برای پیام رسان خود رونمایی می کند

0
591
فیسبوک به زودی افزونه جذاب را برای پیام رسان خود رونمایی می کند

فیسبوک به زودی افزونه جذاب را برای پیام رسان خود رونمایی می کندکالاسودا_ به تازگی خبرهای در شرکت به گوش می رسد که در نوع خود جالب توجه است. این شرکت در حال آزمایش روی یک افزونه جذاب به نام برگشت پیام ها است که می تواند برای کاربران پیام رسان فیسبوک بسیار کاربردی باشد.

اقدامات اخیر فیسبوک

اوایل امسال بود که فیسبوک موضوع پاک کردن بعضی از پیام های مارک زاکربرگ مدیر و موسس این شرکت را به طور کامل رد کرد و این موضوع برای کاربرانی که چنین دسترسی ای ندارند کمی غیر منطقی بود، زیرا شما با پاک کردن پیام های خود نمی توانید پیام ارسال شده در اکانت مخاطب را نیز پاک کنید.

رونمایی از افزونه خاص و جذاب برگشت پیام

در ماه آپریل بالاخره فیسبوک اعلام کرد که قصد دارد از افزونه برگشت پیام ها برای همه کاربران رونمایی کند ولی از زمان عرضه یا جزئیات این افزونه خاص پرده برداری نکرد. اما در حال حاضر عکسی تازه در مورد این افزونه خاص رونمایی شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

شیوه کار این افزونه جذاب

یکی از کاربران معروف فیسبوک اسکرین شات هایی از این افزونه خاص را منتشر کرده که نشان می دهد در بالای گزینه حذف پیام، گزینه برگشت پیام نیز ظاهر شده است. شما پس از انتخاب گزینه برگشت پیام با نوشته ای با محتوای «این پیام از چت شما و مخاطب حذف می شود» مواجه می شوید. البته گفته شده که یک مدت زمان خاص برای برگشت پیام تعیین شده است و پس از سپری شدن این زمان دیگر شما نمی توانید از این افزونه استفاده کنید. در جیمیل هم چنین افزونه ای وجود دارد که شما پس از 30 ثانیه می توانید ایمیل ارسالی خود را برگشت بزنید. هنوز از زمان تعیین شده برای این افزونه رونمایی نشده است.

فیسبوک به زودی افزونه جذاب را برای پیام رسان خود رونمایی می کند

اظهارات سخنگوی شرکت فیسبوک

سخنگوی فیسبوک اعلام کرده است: « ما قبل ارائه هر محصول یا افزونه ای آن را به صورت داخلی آزمایش می کنیم تا زمان ارائه کاربران با محصولی با کیفیت و بدون خطا مواجه شوند.»

باید دید که در آینده باز هم خبری در مورد این افزونه منتشر خواهد شد یا خیر و اینکه بازخورد این افزونه بین مخاطبان چگونه خواهد بود و آیا آنها از این افزونه استقبال می کنند یا نه.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها