امتیاز موبایل OnePlus 6T در گیکبنچ خبر های جالبی با خود دارد

0
437
امتیاز موبایل OnePlus 6T در گیکبنچ خبر های جالبی با خود دارد

امتیاز موبایل OnePlus 6T  در گیکبنچ خبر های جالبی با خود داردکالاسودا- موبایل OnePlus 6T در بنچمارک گیکبنچ رویت شد. پرچمدار نیمه دوم سال میلادی به نظر می رسد با ویژگی های بسیار قدرتمند و قیمتی مناسب شرایط جالبی را برای کاربران فراهم کند. این برند چینی که درسال های اخیر پیشرفت بسیار خوبی را داشته است. این گوشی هوشمند با محوریت پردازنده اسنپدراگون 845 روانه بازار فروش می شود. طی آخرین اخبار در این پرچمدار جک 3.5 میلی متری نیز حذف شده است.

به تازگی این گوشی هوشمند با کد FS FS P8801 در بنچمارک گیکبنچ قرار گرفته و به زودی نیز روانه بازار فروش می شود. حال قصد داریم ویژگی هایی که در این بنچمارک آمده است را بررسی کنیم.

در گیکبنچ موبایل OnePlus 6T چه امتیازی را دریافت کرده است؟

موبایل OnePlus 6T در این بنچمارک مشهور امتیاز بالایی کسب کرده که خبر از عرضه یک گوشی پرچمدار قدرتمند می دهد. این بنچمارک در حال تک هسته ای امتیاز 2510 و در حالت چند هسته ای امتیاز نسبتا عالی 8639 را دریافت کرده که خبر های خوبی برای کاربران محسوب می شود.

در گیکبنچ موبایل OnePlus 6T با چه مشخصاتی رویت شده است؟

در این بنچمارک علاوه بر امتیاز های مشخص شده بر اساس پردازنده اسنپرداگون 845 ساخته شده و با رم نرم افزاری 8 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد. با استفاده از تصاویر منتشر شده این گوشی هوشمند با اندروید 9 روانه بازار فروش می شود و باید شاهد آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید در این گوشی هوشمند باشیم.

موبایل OnePlus 6T ؛ برادر ناتنی Oppo R17

در سال های اخیر پرچمدار این دو برند شباهت های بسیاری را با یکدیگر دارند و ویژگی های زیاد این دو موبایل باعث می شود که کاربران بتوانند برخی ویژگی های پرچمدار وان پلاس را از روی پرچمدار اوپو تشخیص داد با این وجود در سال جاری یک تفاوت بزرگ میان این دو موبایل وجود دارد و آن هم استفاده از سه لنز دوربین توسط شرکت اوپو است، سه لنزی که در موبایل OnePlus 6T به چشم نمی خورد.

امتیاز موبایل OnePlus 6T  در گیکبنچ خبر های جالبی با خود دارد

OnePlus 6T در دو رنگ مشکی عرضه می شود

این گوشی هوشمند تنها در دو رنگ روانه بازار فروش می شود. وان پلاس برای پرچمدار سال جاری خود دو رنگ مشکی مات و مشکی براق را در نظر گرفته که به احتمال زیاد های دیگری نیز روانه بازار فروش خود شد.

این گوشی هوشمند روز 30 اکتبر در شهر نیویورک به صورت رسمی رونمایی می شود و باید شاهد رکورد های جدیدی از این برند قدرتمند باشیم.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها