فیسبوک تراشه ای مختص خود خواهد ساخت

0
432

کالاسودا – فیسبوک فاش کرد که برنامه هایی برای توسعه و ساخت تراشه مخصوص به خود دارد که به طور بالقوه میتواند به پیشرفتهایی در زمینه اجرای هوش مصنوعی و امور ویدئویی منجر شود.

این شبکه اجتماعی اخیرا تقاضا برای تکمیل دو موقعیت شغلی را منتشر کرده است که نشان میدهد نیاز به تخصص هایی در مدیریت SoC/ASIC ، مختصص سیستم عامل و درایو در مرکز این شرک در سیلیکون ولی دارد.

این برند در واقع به دنبال یک مهندس طراح و یک مدیر توسعه دهنده ASIC است. تراشه ASIC همانطور که از نامش بر می آید، یک نوع تراشه است که برای هدف و برنامه خاصی طراحی میشود، در حالیکه تراشه FPGA میتواند پس از طراحی شدن برنامه ریزی شود و حتی بعدا برنامه اش مجددا تغییر کند.

این سازمان برای پوشش تمام جانبه توسعه سلولهای ASIC استاندارد از تعریف معماری سیلیکون تا اعتبارسنجی محصول بهره خواهد برد.

فیسبوک در یک تبلیغ جداگانه اما مرتبط با آگهی استخدام ذکر شده، در پی فردی است که بتواند محدودیتهای سخت افزار فعلی را درک کند، به همین منظور در پی گردآوری تعدادی مهندسین متخصص در سراسر شرکت خود است تا راه حلهای سفارشی آن را در چند حوزه شامل فشرده سازی، رمزگذاری ویدئو، هوش مصنوعی و … مورد تحلیل قرار دهد.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید