قابلیت جدید و جذاب فضای ابری Dropbox

0
534
قابلیت جدید و جذاب فضای ابری Dropbox

قابلیت جدید و جذاب فضای ابری Dropboxکالاسودا_ خبری که به تازگی در مورد فضای ابری Dropbox منتشر شده است نشان می دهد که این شرکت قصد دارد از قابلیت جدیدی برای سرویس خود رونمایی کند.

رونمایی قابلیت جدید سرویس فضای ابری Dropbox

این شرکت در حال ساخت یک سیستم شناسایی نوشته اتوماتیک است که می تواند اسناد شما را جستجو کند حتی اگر آنها با پسوند عکس در این سرویس ذخیره شده باشند. نوشته ها حتی در فایل های PDF نیز قابل شناسایی هستند حتی اگر این فایل ها دارای محتوایاتی مانند اسکن مدارک شما باشد. البته گفته شده که شما باید دارای اکانت پریمیوم برای استفاده از این ویژگی و قابلیت باشید.

ویژگی این قابلیت جدید و جذاب

در خبری که در مورد ارائه ی این قابلیت منتشر شد ، شرکت Dropbox اعلام کرد که حدود 20 میلیارد عکس و فایل PDF در این سرویس ذخیره شده است که حدود 10 تا 20 درصد آنها فایل های اسناد هستند. چند وقت قبل این شرکت از قابلیت مشابه دیگری رونمایی کرد که به کاربر این اجازه را ارائه می کرد تا متن را در فایل اسناد از طریق اسکنر خود برنامه شناسایی کند. قطعا این قابلیت می تواند به شما در خیلی از مواقع کمک کند و گره گشای کارهای شما باشد.

محدوده فعالیت این قابلیت جدید

این قابلیت فعلا فقط برای نوشته های انگلیسی کاربرد دارد و برای کاربران business Advanced و Enterprise فعال خواهد بود و احتمالا برای کاربران خاص این سرویس ابری هم در ماه های آینده فعال خواهد شد.

قابلیت جدید و جذاب فضای ابری Dropbox

توضیحاتی در مورد سرویس فضای ابری Dropbox

Dropbox یک ارائه‌کننده خدمات میزبانی پرونده در وب است که توسط شرکتی به همین نام اداره می‌شود و امکان همگام ساز پرونده‌ها روی چند رایانه مختلف یا بین چند کاربر مختلف از طریق اینترنت را فراهم می‌کند. Dropbox در سال ۲۰۰۷ توسط درو هوستون و آرش فردوسی، فارغ‌التحصیلان ام‌آی‌تی ایجاد گردید.

قطعا تا چند روز آینده جزئیات بیشتری در مورد این قابلیت منتشر خواهد شد و باید دید که این قابلیت می تواند نظرات کاربران را به خود جلب کند یا خیر. شرکت Dropbox تلاش کرده تا بهترین سرویس را برای کاربران خود ارائه کند و همین موضوع می تواند دلیل برای کیفیت و قدرت بالای این شرکت و سرویس فضای ابری آن باشد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها