موبایل نوکیا 7.1 پلاس ؛ پرطرفدار ترین گوشی نوکیا در سال جاری

0
3139
موبایل نوکیا 7.1 پلاس ؛ پرطرفدار ترین گوشی نوکیا در سال جاری

موبایل نوکیا 7.1 پلاس ؛ پرطرفدار ترین گوشی نوکیا در سال جاریکالاسودا- پرطرفدار ترین گوشی نوکیا امروز رونمایی می شود. گوشی هوشمند نوکیا 7.1 پلاس امروز در مراسم رسمی خود پرطرفدار ترین گوشی نوکیا در سال جاری را به صورت رسمی معرفی می کند و به این موضوع اعتقاد دارد که نوکیا 7.1 پلاس یکی از پرطرفدار ترین گوشی نوکیا در سال های اخیر خواهد بود. مشخصات این گوشی هوشمند در گیکبنچ موجود است و قصد داریم به مرور آن بپردازیم:

اسنپدراگون 710 ؛ پردازنده مورد علاقه نوکیا

نوکیا پردازنده اسنپدراگون 710 را برای میان رده خود در نظر گرفته است. این برند قدرتمند قصد دارد با استفاده از این پردازنده خیال کاربران را بایت مشکلاتی احتمالی راحت کند. با این وجود این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 710 و فرکانس 2.2 شرایط خوبی را برای کاربران فراهم می کند. این گوشی هوشمند در دو نسخه روانه بازار فروش می شود. نسخه ارزان قیمت تر رم نرم افزاری چهار گیگابایتی دارد و از حافظه داخلی 64 گیگابایتی استفاده می کند. نسخه دیگر رم نرم افزاری شش گیگابایتی است که با حافظه داخلی 128 گیگابایتی بسیار مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند با اندروید هشت در اختیار کاربران قرار می گیرد.

صفحه نمایش 6.1 اینچی ؛ نوکیا به رقابت با فبلت ها می رود

موبایل Nokia 7.1 پلاس صفحه نمایش 6.1 اینچی دارد. این گوشی هوشمند که از بریدگی صفحه نمایش بهره می برد و از رزولوشن 2246 در 1080 استفاده می کند. به نظر می رسد این گوشی هوشمند در بخش صفحه نمایش عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. این گوشی هوشمند دارای باتری 3400 میلی امپر خواهد بود. به نظر می رسد این باتری برای گوشی هوشمند Nokia 7.1 Plus بسیار مناسب باشد.

موبایل نوکیا 7.1 پلاس ؛ پرطرفدار ترین گوشی نوکیا در سال جاری

دوربین ؛ نقطه قوت گوشی هوشمند NOKIA 7.1 PLUS

موبایل Nokia 7.1 پلاس دارای یک نقطه قوت بسیار خوب خواهد بود. این گوشی هوشمند با دو لنز به عنوان دوربین اصلی روانه بازار فروش می شوذ. نوکیا قصد دارد تجربه موفق نسخه قبل را روی گوشی جدید خود نیز تکرار کند و گوشی موبایل خود را با دو لنز 12 و 13 مگاپیکسلی روانه بازار فروش کند.نوکیا دوربین سلفی این گوشی هوشمند را 20 مگاپیکسل در نظر گرفته است.

حال با این وجود باید دید این گوشی هوشمند می تواند لقب پرطرفدار ترین گوشی نوکیا در سال جاری را به دست آورد یا عرضه موبایل نوکیا با پنج دوربین وجود این گوشی هوشمند را در حاشیه می برد،البته این موضوع را باید در نظر گرفت که نوکیا 9 با قیمتی بسیار بالاتر روانه بازار فروش خواهد شد.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها